Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha fan va synd:S Nee smink är tråkigt, Armada skre vara:Dtitti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
jaaaa:D smink:Dtitti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
jaaaa:D smink:Dtitti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
Så jävla rätt!analkrut sa:jag har önskat mig 5 plattor öl inget mer.
Lite tråkigt att du inte kan använda dig av julklappen förens du har fyllt 18 år.analkrut sa:jag har önskat mig 5 plattor öl inget mer.
jag sa inte armada, jag sa smink. men inte fan fick jag det.titti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
Självklart!egge87 sa:Fest ikväll?!?!?
Haha Fick du ett par armada?:DHuggybear sa:jag sa inte armada, jag sa smink. men inte fan fick jag det.titti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
mm, jag sa Oakley, fick ginatricot :/FilleJ sa:Haha fan va synd:S Nee smink är tråkigt, Armada skre vara:Dtitti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
Haha jävla osis därPowaH sa:mm, jag sa Oakley, fick ginatricot :/FilleJ sa:Haha fan va synd:S Nee smink är tråkigt, Armada skre vara:Dtitti540 sa:jag har fått.. men mina föräldrar måse ha fattat fel, jag sa inte SMINK jag sa armada!!
Har jag redan fixat:Dsears sa:japp säsongs kort i höjden dårå:D
tänk om jag har önskat mig alkohol fri öl da ?henning21 sa:Lite tråkigt att du inte kan använda dig av julklappen förens du har fyllt 18 år.analkrut sa:jag har önskat mig 5 plattor öl inget mer.