Jul morgon är härligt:D

FilleJ

Aktiv medlem
JApp då har man ätigt julfrukost! Mumma! Fått sin första julklapp:D Den inehöll en prenumeration på åka skidor:D Alltid Trevligt:D Hur gåre med era Julaftonar? Någon som har fått nån härlig morgon klapp?:D

Verkar som kidsen har sin traditionsenliga jul.. Själv sitter man som vanligt i sin lägenhet i Frankrike, utan julklappar (jo en faktist), gröt eller gran. Har iofs julbelysning och julmusik så lite julit får man ju!

Verkar som kidsen har sin traditionsenliga jul.. Själv sitter man som vanligt i sin lägenhet i Frankrike, utan julklappar (jo en faktist), gröt eller gran. Har iofs julbelysning och julmusik så lite julit får man ju!

Fick okså min första klapp idag den innehöll Pennor som jag kan använda när jag bränt över alla mina låtar till skivor så jag kan skriva så jag vet vilka som är vilka...

GOD JUL

Själv fick man en resa till New york med farsan och biljetter till New york rangers - Montreal canadiens på Madison square garden

Jag fick en rejäl sovmorgon till å börja med =) Å så tre tidningar, Åka Skidor, Transition å Illustrerad Vetenskap av mor, å nåra av dem läste man igenom till lite fika på sängen =) Å efter att man tagit sej upp ur sängen så blev de en julfrukost som satt underbart =)
Men nu ska jag ner på gymmet å inviga mitt nya träningskort =) Jippi ! :D

Senast ändrad:
jag är ett sånt där meningslöst "mellanbarn" så jag får inga pressenter, kanske lite pengar om jag har tur.

Tycker Årets Julmorgon sög när det var gröna gräsmattor när man kollade ut å inte ett spår av snö, sämsta julen nånsin, jävla väder!

Tillbaka
Topp