Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför schizo? Lust att leka med monteringen?Steffo sa:Japp jag har nästan bestämt mig för 188-längden och så marker jester/schizo bindn. till det.
Tack för input!
Ja så kan man också tänka (inte helt fel),,, Känns som jag har "snöat" in på Hardsiden dock. Kanske också slutar med att jag säljer mina GS-Rossi efter att åkt på Hardsiden och efterkompletterar med ngn skida som har än bättre offpist/puder-egenskaper,,,, Völkl gör ju ngn modell som verkar riktigt bra men det finns ju många fler märken att titta på i såfall,,, vi får se hur det blir.wenhov sa:Montera den på linjen och skippa Schizo. Det blir alldeles utmärkt och funkar både pist och offpist.
Har själv ett par Hardside och efter att ha kört den i pisten ett tag så såldes mina gamla pistskidor. Åker du inte väldigt mycket pist i korta backar eller gillar väldigt kort radie räcker Hardsiden länge i pisten. Så ur den aspekten kan det vara bra att gå på en Sidestash i stället. Den funkar i pisten men är inte alls lika vass som Hardside där (dock flera snäpp bättre utanför) och då har du anledning att ha kvar dina pistskidor. Hardside är enligt mig en 50/50-skida, dvs 50% pist och 50% offpist. Siktar man däremot på att tillbringa större delen av tiden utanför så är den för pistorienterad och då finns det bättre skidor.