K2 släpper limiterad McConkey Pontoon

Bra gjort av K2! Jag skulle njuta av varje sekund jag stod på dem, tror inte att jag skulle sluta förundras av grafiken. Att Saucer-Boy finns på belaget är ett stort plus! Det blir inte bättre...

Oh. Rikitgt fint gjort av k2. Familjen kommer få ihop en massa pengar. Jag är defentivt redo att pröjsa för dme här om dem inte är helt omöjliga att få tag på.

Det här är ett par skidor som jag skulle köpa och baara bara köra på puderdagar..och då såklart i en neon onepiece med en flaska jack i ena handen!!

Hoppas på att många av paren går ut via auktion så att familjen får in så mkt som möjligt! Dags för skidcomunityt att ge tillbaka allt som Shane gett till oss!

jävligt schysst gjort, snygga skidor som jag skulle älska att äga. bästa puderskidan jag kört dessutom!

Lee-nus sa:
jävligt schysst gjort, snygga skidor som jag skulle älska att äga. bästa puderskidan jag kört dessutom!
hehe, tänkte detsamma. Nästan för snygga för att man ska montera på bindingarna! Men å andra sidan finns det ett bättre sätt att hedra honom på en att åka på hans skida? Tveksamt. Dock så det jag har som erfanhet av denan skida är den inte min favorit. Men man blir ju helt såld ab grafiken och att det går till hans familj!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp