Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med Lima-ko. Han jobbar som skidlärare och sedan han har bytt så fryser han aldrig tydligen..larzza sa:Den har jag inte,tror inte det hjälper mig. Jag får undersöka detta,tack ska du ha
"Fryser du om fötterna? Ta på dig en mössa!" fick jag som råd av en bergsguide för ett tag sedan. ligger något i det...Lardan sa:Klä dig lite varmare på övriga kroppen. Det funkar skitbra för mig, känns direkt i händer och fötter om man är på gränsen för kallt klädd (man fryser inte om kroppen).
Precis, jag gjorde en grundlig research på det här innan jag köpte värmesulor till flickvännen. Det visade sig att det fanns två läger, de som inte tyckte det fungerade och de som var mycket nöjda. Skillnaden låg just i hur de använde sulorna. Värmen ska sättas igång direkt när man går ut och då på väldigt låg effekt, så att man inte ens känner värmen.Peter_Haggkvist sa:Jag monterade in värme i mina formgjutan sulor i vintras. Funkar fint när man har lärt sig vilket läge man ska ha på i olika temperaturer. Man ska absolut inte ha på så varmt så att man börjar svettas om foten för då får man blöta sockar som leder till att man börja frysa om foten.. Jag brukar endast ha på så att jag får upp blodcirkulationen i foten och det funkar super har kört med värmare ca 60 dagar i år..
Ironi?cocktail sa:ullstrumpor funkar alltidiaf för mig som alltid är frusen