Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så jävla rätt!silvar sa:All respekt till duktiga jibbare men en allroundåkare som slänger upp dom fetaste tricken i parken och pumpar mest puder inger mest respekt. Att åka sönder sina skidor på rails med en tshirt i bakfickan känns lite passe!
Klockrent !Sushi sa:Kan portåkare göra backflips dah?
helt rätt ;Pjeppenator sa:ARGH! vilken onödig tråd!!!!
varför ens bry sej? ni som gillar att åka pist är väl bara glada om de inte kommer massa jibbers å förstör era "Fina åk" ?
det enda en jibber behöver kunna göra är att ta sej den korta sträckan mella bigjupmps å rails i parken.. kan man inte de så äre nog ganska svårt å jibba!!
men visst kan man åka i pisten även om man har baggie kläder å twintips? äre inte så?
att man ens orkar bry sej?! !SHIT ASSÅ!
nä nu skiter jag i dehär![]()
de tycker jag va väldigt töntigt sagt...du bara försvarar dig själv för du inte kan åka...eller?jeppenator sa:ARGH! vilken onödig tråd!!!!
varför ens bry sej? ni som gillar att åka pist är väl bara glada om de inte kommer massa jibbers å förstör era "Fina åk" ?
det enda en jibber behöver kunna göra är att ta sej den korta sträckan mella bigjupmps å rails i parken.. kan man inte de så äre nog ganska svårt å jibba!!
men visst kan man åka i pisten även om man har baggie kläder å twintips? äre inte så?
nu är de faktiskt så att jag kan åka!(pappa var skidskolelärate förr i tiden).. men när de gäller jibbers i allmänhet så tror jag att det är ganska många som inte är så stabila i pisten.. men vad spelare de för roll? man åker väl ändå för att de är kul? jag tror att även dom som inte åker så bra i pist ändå är där för att ha skojj? eller har jag fel?adam_hansson sa:de tycker jag va väldigt töntigt sagt...du bara försvarar dig själv för du inte kan åka...eller?jeppenator sa:ARGH! vilken onödig tråd!!!!
Men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så mycke om du inte kan åka. Själv tycker jag att jag kan åka och kan därför njuta lika mycke i parken som utanför och inanför pisten.
/adam