W Wall1N Medlem 2010-07-17 Kan Man Få Bättre Studs I Studsmattan? #1 någon som vet hur man får bättre studs i mattan? Snälla skriv till mej :D
F-S Ny medlem 2010-07-17 Kan Man Få Bättre Studs I Studsmattan? #2 kors fjädrar om den e för mjuk om den är för hår ta bort några fjädrar
stomperz Ny medlem 2010-07-21 Kan Man Få Bättre Studs I Studsmattan? #5 du kan köpa nya tip top fjädrar för bara nårgra hundra! :D det gjorde jag från rusta,nu är dom nästan lika bra som en tip top :D:D:D:D:D
du kan köpa nya tip top fjädrar för bara nårgra hundra! :D det gjorde jag från rusta,nu är dom nästan lika bra som en tip top :D:D:D:D:D
empatraz Ny medlem 2010-07-21 Kan Man Få Bättre Studs I Studsmattan? #6 är den för lös eller? då kan du sätta fjädrarna i kors.. min fick as bra studs då!
Jaxter Ny medlem 2011-05-10 Kan Man Få Bättre Studs I Studsmattan? #7 stomperz sa: du kan köpa nya tip top fjädrar för bara nårgra hundra! :D det gjorde jag från rusta,nu är dom nästan lika bra som en tip top :D:D:D:D:D Klicka för att se resterande... kan du länka till dom hittar dom inte xD
stomperz sa: du kan köpa nya tip top fjädrar för bara nårgra hundra! :D det gjorde jag från rusta,nu är dom nästan lika bra som en tip top :D:D:D:D:D Klicka för att se resterande... kan du länka till dom hittar dom inte xD