adam_hansson
Ny medlem
kangaroo flip på matta?
Är de nån som har satt kangaroo flip på studsmatta?filmklipp isåfall?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man hoppar baklänges när man gör tricketadam_hansson sa:hur gör man nåt switch på en studsmatta undrar jag då?
jag tror inte att adde har testat de. men testar han så sätter han det nog.jibbjonte sa:andreas ojaäme kan väll det?
Som Jon sa till "folket" på svt så är det en dubbelvolt med 180boardzalkin sa:om man skulle säga kangaroo med termer som bakotvolt/framotvolt vad blir det då?
vad är bak och fram på en stutsmatta?jocke_92 sa:man hoppar baklänges när man gör tricketadam_hansson sa:hur gör man nåt switch på en studsmatta undrar jag då?
men vadå, man försöker väl flyga rakt upp när man hoppar, annars flyger man ju av, lr hur?marcus_t sa:ni som inte vet hur man gör sw på studsmatta, om man hoppar backot så blir de sw,för man hoppar backlenges när man hoppar sw
ne eller så landar man på mattan! pucko... och så vill man inte hoppa i mitten kanske, plus att gör sw for real not fake on på runda mattorelias88 sa:men vadå, man försöker väl flyga rakt upp när man hoppar, annars flyger man ju av, lr hur?marcus_t sa:ni som inte vet hur man gör sw på studsmatta, om man hoppar backot så blir de sw,för man hoppar backlenges när man hoppar sw
Men när jag t.ex. bara snurrar vanligt så kollar jag över axeln?hoppar jag och snurrar switch då menar du?EricWibaeus sa:man står sw, tittar över axeln å så snurrar man.
då gör man alltså zero spinn varje gång man bara hoppar och kollar lite snett över axeln?EricWibaeus sa:Sw går deff att göra.
man står sw, tittar över axeln å så snurrar man.
jeppenator: Han gör en mistyflip+Backflip om du koller noga ;D (ett trick jag har velat länge men är för feg :P)jeppenator sa:http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1148223038felix-inlines-trampo.mpg där är en film där en snubbe drar typ en kangaroo men framlänges eller nått:P
det är en misty till lincoln ELLER backflip,ser det ut som.jeppenator sa:http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1148223038felix-inlines-trampo.mpg där är en film där en snubbe drar typ en kangaroo men framlänges eller nått:P
knappast polarn, en cork på skidor eller matta lutas ju bakåt. en sw cork blir ju istället bakåtlutad i åkriktningen dvs. framåtlutad istället... alltså måste du göra något som liknar bio 7 på matta innan du kan ropa: SHIT! swith cork 7!Fluffsurfarn sa:alla ni som säger att det visst går att hoppa switch på matta: jag tror att många försöker säga att det inte är någon skillnad på switch o vanligt på matta. på skidor är det ju skillnad eftersom då har man nosen bakåt om man kör switch. men på matta är det ju bara att hoppa normalt o "kolla över axeln". man kan i stort sett dra en cork 7 o säga: SHIT! switch cork 7! .. tror ni fattar vad jag menar.
men om du gör bio sju på studsmatta säger du väl inte att du gör sw cork 7, lr har ja fel? det låter kanske häftigare men d e ju samma trick...hyllengren sa:knappast polarn, en cork på skidor eller matta lutas ju bakåt. en sw cork blir ju istället bakåtlutad i åkriktningen dvs. framåtlutad istället... alltså måste du göra något som liknar bio 7 på matta innan du kan ropa: SHIT! swith cork 7!Fluffsurfarn sa:alla ni som säger att det visst går att hoppa switch på matta: jag tror att många försöker säga att det inte är någon skillnad på switch o vanligt på matta. på skidor är det ju skillnad eftersom då har man nosen bakåt om man kör switch. men på matta är det ju bara att hoppa normalt o "kolla över axeln". man kan i stort sett dra en cork 7 o säga: SHIT! switch cork 7! .. tror ni fattar vad jag menar.