kangaroo flip på matta?

kangaroo flip på matta?
han hoppar från en kan gör 180 landar på sutts mattan flyger baklänges ut från mattan å drar en kangeroo,

Senast ändrad:
kangaroo flip på matta?
haha jocke_92, berätta hur man hoppar baklänges på en studsmatta =) tycker att hur du än vrider och vänder på dig så står du alltid rätt. så länge du inte hopppar upp och ner.

kangaroo flip på matta?
så klart du kan hoppa baklänges? retarded eller? om du står på marken å hoppar bakåt, hoppar du inte baklänges då? du kanske hoppar upp å ner ?

kangaroo flip på matta?
jag har nästan satt skiten, det svåra är att när man gjort dubbel flaten så hamnar jag lite snett och landar därför på hälarna efter sista 180 och bailar... svårt det där

kangaroo flip på matta?
ja fattar inte heller hur man kan göra switch på studsmatta, man strävar väl efter att hoppa i mitten å landa i mitten lr? skit samma vikket håll man e vänd åt..

kangaroo flip på matta?
ni som inte vet hur man gör sw på studsmatta, om man hoppar backot så blir de sw,för man hoppar backlenges när man hoppar sw

kangaroo flip på matta?
elias88 sa:
marcus_t sa:
ni som inte vet hur man gör sw på studsmatta, om man hoppar backot så blir de sw,för man hoppar backlenges när man hoppar sw
men vadå, man försöker väl flyga rakt upp när man hoppar, annars flyger man ju av, lr hur?
ne eller så landar man på mattan! pucko... och så vill man inte hoppa i mitten kanske, plus att gör sw for real not fake on på runda mattor :)

kangaroo flip på matta?
haha men kan alla sluta bråka om hur man hoppar swich??

min uppfattning är att man står vid kanten på mattan med magen utåt och tittar över axeln in mot mattan.. sen hoppar man baklänges in mot mitten och gör tex en misty 5. då blire en swich misty 5.

puss å smek på er!

kangaroo flip på matta?
jeppenator sa:
http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1148223038felix-inlines-trampo.mpg där är en film där en snubbe drar typ en kangaroo men framlänges eller nått:P
jeppenator: Han gör en mistyflip+Backflip om du koller noga ;D (ett trick jag har velat länge men är för feg :P)

kangaroo flip på matta?
alla ni som säger att det visst går att hoppa switch på matta: jag tror att många försöker säga att det inte är någon skillnad på switch o vanligt på matta. på skidor är det ju skillnad eftersom då har man nosen bakåt om man kör switch. men på matta är det ju bara att hoppa normalt o "kolla över axeln". man kan i stort sett dra en cork 7 o säga: SHIT! switch cork 7! .. tror ni fattar vad jag menar.

kangaroo flip på matta?
jeppenator sa:
http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1148223038felix-inlines-trampo.mpg där är en film där en snubbe drar typ en kangaroo men framlänges eller nått:P
det är en misty till lincoln ELLER backflip,ser det ut som.

kangaroo flip på matta?
men om man har en fyrkantig studsmatta kan man ju rita två pilar på kanskydden så man ser vad som är bak och fram det gjorde min kompis

kangaroo flip på matta?
Fluffsurfarn sa:
alla ni som säger att det visst går att hoppa switch på matta: jag tror att många försöker säga att det inte är någon skillnad på switch o vanligt på matta. på skidor är det ju skillnad eftersom då har man nosen bakåt om man kör switch. men på matta är det ju bara att hoppa normalt o "kolla över axeln". man kan i stort sett dra en cork 7 o säga: SHIT! switch cork 7! .. tror ni fattar vad jag menar.
knappast polarn, en cork på skidor eller matta lutas ju bakåt. en sw cork blir ju istället bakåtlutad i åkriktningen dvs. framåtlutad istället... alltså måste du göra något som liknar bio 7 på matta innan du kan ropa: SHIT! swith cork 7!

kangaroo flip på matta?
hyllengren sa:
Fluffsurfarn sa:
knappast polarn, en cork på skidor eller matta lutas ju bakåt. en sw cork blir ju istället bakåtlutad i åkriktningen dvs. framåtlutad istället... alltså måste du göra något som liknar bio 7 på matta innan du kan ropa: SHIT! swith cork 7!
men om du gör bio sju på studsmatta säger du väl inte att du gör sw cork 7, lr har ja fel? det låter kanske häftigare men d e ju samma trick...

kangaroo flip på matta?
Ja argumentet från "switch hopparnas" sida att en switch cork ser annorlunda ut än en vanlig cork håller inte! För om du då gör en "sw cork" så blir ju det samma sak som en vanlig bio, eller om jag gör en helt vanlig cork på mattan och kollar lite över axeln innan blir det då en sw bio? Det håller inte.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp