antonandree
Ny medlem
kangaroo?!
Hur gör man en kangaroo? en rodeo 540 på en licoln lr?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahaha årets!skiiiz sa:men hur?? de blir ju en 1800 ju... och kangaroo är väl ändå inte 5 varv?
jag är inte helt säker, men de låter ju faktiskt lite skummt
helt rätt....Setermaan sa:Haha hade en "diskussion" med en grovt utvecklingsstörd amerikan som hävdade att en vanlig kangaroo är en dubbel rodeo 1080 haha. Men va fan den här disskussionen har vart uppe så ofta förr. Dubbel flat är va det är. Sen har den ju gjorts bådfe som 9a och 10a men flat 900 är den ursprungliga.
haha kangaroo 5 varv hur tänkte du :] HAHAHHA eller jag menar : hur fick du ihop det? :PSetermaan sa:hahaha årets!skiiiz sa:men hur?? de blir ju en 1800 ju... och kangaroo är väl ändå inte 5 varv?
ne man säger antagligen hela snurren på en gång eller de är typ som å säga korv me bröd med bröd till korvenskiiiz sa:hahaha, asså jag tänkte ju flat 9 till flat 9... vare inte de du skrev typ? (asså dubbel flat 9)
Som Jon gör den är den ju Flat. Däremot ser de flesta av Westers ut som du säger.Utter sa:Mer en dubbel lincon 180 alternativ lincon till en rodeo 5. Skidorna är för långt över huvudet för att vara en flatspin.
råka dubbel posta en länk, ajja finns massor i forumet hursomhelst.skiiiz sa:skiiz nu tror jag bara du gör till dig,
snälla, sök i forumet innan man lägger upp en sån här tråd, finns massa trådar om kangaroo flip.
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46080
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=27646
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46080
(snäll som jag är tar jag fram 3 trådar.)
hehe, tack skarru ha!
nej, men första vanlig flat, andra flat 540..jibbar_N sa:hahaha gör du en flat 9 så göru de bra
nej två stycken flatspin900
alltså
första flat 450
andra flat 450
vanlig flat är 540 ? eller cyklar jagKruxelidux sa:nej, men första vanlig flat, andra flat 540..jibbar_N sa:hahaha gör du en flat 9 så göru de bra
alltså
första flat 450
andra flat 450
ja det kan man verkligen säga!! HAHASetermaan sa:hahaha årets!skiiiz sa:men hur?? de blir ju en 1800 ju... och kangaroo är väl ändå inte 5 varv?
de va typ de ja mena, men jag formulerade mig som en utvecklingsstörd älg... :DAbredal sa:Eller som jon själv beskrev det: 2 faltspin 450 precis som jibbar_N skrev.
första är flat 3 då.. :P Man ligger ju inte 90 efter första volten så de kan inte va flat 450..jibbar_N sa:vanlig flat är 540 ? eller cyklar jagKruxelidux sa:nej, men första vanlig flat, andra flat 540..jibbar_N sa:hahaha gör du en flat 9 så göru de bra
alltså
första flat 450
andra flat 450
...
jaja, men ja tänkte att man räknade det som två stycken flippar och helt enkelt lägger ihop rotationerna...ammo sa:ja det kan man verkligen säga!! HAHASetermaan sa:hahaha årets!skiiiz sa:men hur?? de blir ju en 1800 ju... och kangaroo är väl ändå inte 5 varv?