Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
orka säga att man är etta på ett forum inlägg!SkRatcH sa:Jag är etta på att skriva i det här foruminlägget!
o rly, då kör jag upp min stav i deras anus...eEVEZ sa:jaoo ekdahl, seriöst kommer du faktiskt att bli mobbad om du åker dit. men de e väl kul
jo gör så, då blir du säkert accepterad (((((((((((ekdahl sa:o rly, då kör jag upp min stav i deras anus...eEVEZ sa:jaoo ekdahl, seriöst kommer du faktiskt att bli mobbad om du åker dit. men de e väl kul
ah menar det!!eEVEZ sa:jo gör så, då blir du säkert accepterad (((((((((((ekdahl sa:o rly, då kör jag upp min stav i deras anus...eEVEZ sa:jaoo ekdahl, seriöst kommer du faktiskt att bli mobbad om du åker dit. men de e väl kul![]()
precis, rails is the shit!!!snowski sa:kick off i wäsa = sköna rails..
ska fan anmäla dom för diskriminering!!!Jwalerius sa:wäsa kick off är ju för snowboard well?
hehe, du har en poäng där duu..Jwalerius sa:ne.. varför, de är ju för snowboards.. då kan du anmäla artic challange eller air & style eller varfor inte j.o.i
fetta åxå, ska ju fan dit den 7 dec..pontus87 sa:Finns ingen snö alls så det behövs ett mirakel nu
BOOYAH! owned...eEVEZ sa:men nej vafan. det är till för boarders. nu har jag ju sagt det typ jävligt många gånger
retas inte, eken är snälleEVEZ sa:bra ekis, då slipper du bli OWNED
noob
ah menar det, nita henne aendrewaendrew sa:retas inte, eken är snälleEVEZ sa:bra ekis, då slipper du bli OWNED
noob