Kickoffen I Wäsa!

Teku

Medlem
Kickoffen I Wäsa!
är det någon som ska dit??
från typ niorr om sundsvall, bor nämligen i umeå och kan inte ta mig ner dit, har boende och allt fixat det är bara resan som fattas..

Snälla hjälp mig nån!! Jag pbetalar förstås för kostnaderna av bensin osv..

peace

Kickoffen I Wäsa!
wäsa e trevligt tycker jag å när jag har varit där har skidåkarna minsann inte blivit mobbade....ta dig ner till uppsala å åk me oss dit!

Kickoffen I Wäsa!
ne.. varför, de är ju för snowboards.. då kan du anmäla artic challange eller air & style eller varfor inte j.o.i

Kickoffen I Wäsa!
det är inte för snowboardåkare, det är för alla som har längtat som en jävla galning efter snön å vill åka å festa å ha kul!

Kickoffen I Wäsa!
Hoppas bara regnet blir snö och plusgraderna blir minusgrader snart om det ska bli någon kickoff med åkning alls.

Nu ser det ganska dött ut =(

Kickoffen I Wäsa!
dem har inte förbjudit skidor i wäsa. dem som vill får komma på kickoffen fastmajoriteten kommer nog vara snowboard åkare. Jag kommer iaf åka i wäsa hela vintern./K

Kickoffen I Wäsa!
snor forumet lite eftersom rubriken var helt rätt.

hur fan blir det med kickoffen? är det någon snö där nu åså eller?!?

Kickoffen I Wäsa!
1800? varför tar du inte tåget? med sittplats inkl byten tåg/buss till mora blir ju inte så dyrt ca 900-1000 kr tur och retur för ungdom och studerande.

men varför dra du inte till tärna? något överlastade bilar med studenter från ume är inte helt ovanligt....

Tillbaka
Topp