Kille som "overdoing it"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kille som "overdoing it"
1195145093-549012-545x1000-1195145092L1000097a.JPG

vadå overdoing it?
dedär va gangster!

haha men lite mindre hade kanske inte skadat.. vart köper man så stora kläder?

Kille som "overdoing it"
Tror inte att det var sååå stora kläder, bara det att han har dragit ner dem mkt å är midget.

Kille som "overdoing it"
stora o stora, man behöver ju inte köpa byxor i XXL längre, bara jackan som behöver vara det så kan man ju köra brallorna i S eller M.

Kille som "overdoing it"
HAHAHHAHA! Fy fan vad jag tycker det är löjligt med skidåkare som tror att dom är gangstaaaa's alt. Hustlaaaa's. xD

Det där kan omöjligt vara lätt att åka skidor i :P

Kille som "overdoing it"
skulle vara kul att se honom gå, eftersom byxorna sitter i knävecken...

Kille som "overdoing it"
fan vad fult, stor jacka oh tight lagom baggy brallor

Kille som "overdoing it"
Hahah de är säkert bara M-L, han kanske är dvärg elr nått?XD

Kille som "overdoing it"
varför skapar man en tråd om detta? är det du som är osäker på om du har köpt rätt kläder?

Kille som "overdoing it"
Är det någon som vet vem det här är som ni hånar??

Kille som "overdoing it"
sockervadds sa:
HAHAHHAHA! Fy fan vad jag tycker det är löjligt med skidåkare som tror att dom är gangstaaaa's alt. Hustlaaaa's. xD

Så bara för att han har stora kläder tror han att han är en "Hustlaaaa"? OK.
Men om man har små klader då? Om jag hade köpt sådär stora kläder ( vilket jag nog inte skulle, men iaf) skulle jag automatiskt då tro att jag var gangstah and a hustlaaaa?

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
stoffe_H sa:
sockervadds sa:

Men om man har små klader då? Om jag hade köpt sådär stora kläder ( vilket jag nog inte skulle, men iaf) skulle jag automatiskt då tro att jag var gangstah and a hustlaaaa?
Nej, inte AUTOMATISKT, men för det första köpte han antagligen kläder i dom storlekarna för att se gangsta ut, haha! Skidåkare som försöker se ut som gangsters, finns det nån värre kombination? xD Skidåkning hör så lite ihop med gangsters att det finns fan inte xD
Han följer stilen, inget mer än så!

Kille som "overdoing it"
Tycker inte att han ser speciellt liten ut, han har nog bara stora kläder...
Jag tycker att det är snyggt med stora kläder, men det skall ju inte gå till överdrift bara..

Kille som "overdoing it"
Men guud va löjligt.

Jag har baggy brallor när jag åker, men det där är ju fan pateiskt..

Nej fy fan. Hade han haft käften öpen så har han väll haft grillz också :S

Kille som "overdoing it"
ja gissar du har frågat ägaren till fotot om lov, vavava??
HEMFRIDSBROTT!

theese nigges aint me , peeace

Kille som "overdoing it"
stubbis_jr sa:
stoffe_H sa:
sockervadds sa:

Nej, inte AUTOMATISKT, men för det första köpte han antagligen kläder i dom storlekarna för att se gangsta ut, haha! Skidåkare som försöker se ut som gangsters, finns det nån värre kombination? xD Skidåkning hör så lite ihop med gangsters att det finns fan inte xD
Han följer stilen, inget mer än så!
Är det skillnad på om skidåkare/snowboardare ser gangster ut?? Typ, får snowboardes se gangster ut?? Ingen av sporterna är särsklilt gangster.

EDIT: Jag vet att du åker skidor, och säger inte emot dig, men jag tycker att man får ha vilken stil somhelt, frågan till alla är om det är nån skillnad på om skidåkning/snowboard får se gangster ut?

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
hmm har en baggy jacka som är inköpt iår. Är 28år gammal och kan inte åka.. satan vad jag kommer bli mobbad ;/

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
Vikket j**** spånhuvud!
När han är mitt i sin 540 så märker han att han har fastnat i liften!

Kille som "overdoing it"
IT AINT THE CLOTHES WHO MAKE A GANGTER ITS DA GANGSTER HOW MAKE TO CLOTHES!!!! AIIIIIGT!! killen har säkert komplex över sin dyngstora röv så han köper as stora kläder :D

Kille som "overdoing it"
ganska soft med så där stora kläder, men man ska ju också kunna röra sig i kläderna (man lär ju inte vara så smidig?). :D

Peace !

Kille som "overdoing it"
OneOfThePublicEnemys sa:
IT AINT THE CLOTHES WHO MAKE A GANGTER ITS DA GANGSTER HOW MAKE TO CLOTHES!!!! AIIIIIGT!! killen har säkert komplex över sin dyngstora röv så han köper as stora kläder :D
Så gangstern gör kläderna?
Jag har lite svårt att se knarklangare och inbrottstjuvar sitta och sticka tröjjor...

För övrigt så håller vi oss till ämet och bumpar inte upp tråden hela tiden.

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
Hur orkar man sitta o ta upp en hel tråd för en snubbes kläder som säkert ingen vet vem han är^^?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp