Kille som "overdoing it"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kille som "overdoing it"
jag kan sätta pengar på att han äger minst hälften av er som skrattar åt han
som e'dollo gör (som förövrigt onödigt många har h8at på)

tänk om han eller någon annan lägger ut en bild på er med casual follow the stream kläder på någon hemsida. http://www.whoa.nu for exampel

och till skillnad från er mainstreamers så tar inte vi åt oss om någon säger:
haru köpt kläder på övervuxnamän avdelningen eller?

när ni själva skulle börja grina om ett gäng skulle säga:
haru köpt kläder på barnavdelningen eller?

i've proven my point.

Kille som "overdoing it"
Helt sjukt fult. Hatar att alla jibbers ska va så himla "gangsta". O varf vill alla ha xxl även om dom är dvärgar, de kan va lugna. de ser inte längre ut för att de har xxl.

Kille som "overdoing it"
kangaroo sa:
Helt sjukt fult. Hatar att alla jibbers ska va så himla "gangsta". O varf vill alla ha xxl även om dom är dvärgar, de kan va lugna. de ser inte längre ut för att de har xxl.
dom kanske tycker det är snyggt och skönt

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
Fett cleant ställ faktiskt. håll käften och låt folk ha på sej vadå vill era jävla whiners!

Kille som "overdoing it"
millionaire-OG sa:
fan vad fult, stor jacka oh tight lagom baggy brallor
hahaha men eller så är det jackan som är lagom baggy å brallorna som är typ 2 storlekar för stor även om man vill va G? Vore kul att se honom åka i de där...

Men är det nån som vet vem det är? Gissar att man inte skulle bli så munter om man såg sig själv i en sån här tråd.

Kille som "overdoing it"
varför dampar alla, detta är ju fan freeride, de e fett steez (om ja orka skulle ja länga till när ja har han snubbns gula tröja på mig i filemen a taste of jibb i freeride vido adwards synd att jag inte orkar de)fast för å få ännu mera kanske han ska be farmor sy upp bycksorna, de gör jag ifa, haha. vart har han köpt dom? skulle fet vilja ha

Kille som "overdoing it"
han kanske har brallorna ashögt upp när han åker å då blir de inte så stora när han åker... han kanske har brallorna typ vid knäna på bilden....

Senast ändrad:
Kille som "overdoing it"
men kan alla ni som ha8ar hålla käften? när ska folk få börja se ut som dom vill?

sluta waina och åk för helvete!!!!

Kille som "overdoing it"
Yeeah, fan de var ju as fränt! :D. Vars får man tag i sånna där stora kläder? :o.

Kille som "overdoing it"
Anledningen till att han har så stor jacka e ju för att han "is packing some heat".
Han har ju fem stycken mac10:er där under om nån skulle h8ta.

Kille som "overdoing it"
Föresten, nån som vet vart man kan köpa den jackan eller liknande för ja tkr den var fett naajs(Y)

Kille som "overdoing it"
Haha visst det är snyggt med stora kläder men det där är fan bara gay. Kan ju inte vara spec skönt att åka skidor i dom heller. Bara störande och ivägen.

Kille som "overdoing it"
Monark sa:
Anledningen till att han har så stor jacka e ju för att han "is packing some heat".
Han har ju fem stycken mac10:er där under om nån skulle h8ta.
ja å gucci bältet håller väl hans glock antar jag.....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp