M
maxhallgren
Guest
Kille som "overdoing it"
Vem är det då?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spelar väl ingen roll? många verkar ju tycka det var roligt så? :PMangeeeee sa:Hur orkar man sitta o ta upp en hel tråd för en snubbes kläder som säkert ingen vet vem han är^^?
frågan är ju om han har häng i huvudtaget o,0SverigeTomten sa:Det där är vad jag kallar gällivarehäng!
dom kanske tycker det är snyggt och sköntkangaroo sa:Helt sjukt fult. Hatar att alla jibbers ska va så himla "gangsta". O varf vill alla ha xxl även om dom är dvärgar, de kan va lugna. de ser inte längre ut för att de har xxl.
så sant så sant davidkangaroo sa:Helt sjukt fult. Hatar att alla jibbers ska va så himla "gangsta". O varf vill alla ha xxl även om dom är dvärgar, de kan va lugna. de ser inte längre ut för att de har xxl.
hahaha men eller så är det jackan som är lagom baggy å brallorna som är typ 2 storlekar för stor även om man vill va G? Vore kul att se honom åka i de där...millionaire-OG sa:fan vad fult, stor jacka oh tight lagom baggy brallor
där har du fan en poäng...ahj sa:vadå "overdoing it"? brallerna syns ju fortfarande.
jaaa sluta haåttaarFront5 sa:men kan alla ni som ha8ar hålla käften? när ska folk få börja se ut som dom vill?
sluta waina och åk för helvete!!!!
haha johan du har inte tänkt att det är bland annat på grund av hänget vårt kära gällivare är lite kult, men jag tror han har lite för lite för äkta gällivarehängJ-rockner sa:snacka int skit om gällivare, den staden är kultSverigeTomten sa:Det där är vad jag kallar gällivarehäng!
men dock så hade graben stora kläder
mm, för mycket haåtta här på freeride(å då tänker jag just på haåtta å inte hatet....)marer sa:jaaa sluta haåttaarFront5 sa:men kan alla ni som ha8ar hålla käften? när ska folk få börja se ut som dom vill?
sluta waina och åk för helvete!!!!
(lol)
Hahah aa ! klockren kommentar !Freddanblip sa:Vikket j**** spånhuvud!
När han är mitt i sin 540 så märker han att han har fastnat i liften!
ja å gucci bältet håller väl hans glock antar jag.....Monark sa:Anledningen till att han har så stor jacka e ju för att han "is packing some heat".
Han har ju fem stycken mac10:er där under om nån skulle h8ta.