King Of Style Video Qualification UPD

harlaut är ju grym som vanligt o gallardo kör med skitsnygg stil, ser asnice ut. men jäävlar va fränt ifall jakob skulle komma med, han har utvecklats så grymt för att vara 16!

Hur fan kan man göra en random edit utan musik till kvalet? Går man in såpass halvhjärtat vet jag inte om man ens borde kvala. Clarke går bort, även om jag gillar honom i vanliga fall så var varken åkningen eller filmen något som imponerade. Blir även besviken på Spriggs. Däremot imponerade Gallardo och Paul Bergeron.

Setermaan sa:
Hur fan kan man göra en random edit utan musik till kvalet? Går man in såpass halvhjärtat vet jag inte om man ens borde kvala. Clarke går bort, även om jag gillar honom i vanliga fall så var varken åkningen eller filmen något som imponerade. Blir även besviken på Spriggs. Däremot imponerade Gallardo och Paul Bergeron.
Såklart man kan göra en edit utan musik, varför inte liksom. De är ju bara ute efter en bar åkare, då kvittar det ifall editen är super bra gjord.

Okej kan hålla med om Mike Clarkes edit, men Edwall kör utan musik, men ändå en seriös edit

Giro sa:
Setermaan sa:
Såklart man kan göra en edit utan musik, varför inte liksom. De är ju bara ute efter en bar åkare, då kvittar det ifall editen är super bra gjord.

Okej kan hålla med om Mike Clarkes edit, men Edwall kör utan musik, men ändå en seriös edit
Nja, seriös edit vet jag inte, det är ju bara klipp på klipp. Visst är det åkaren som ska bedömas men en seriös edit höjer ju intrycket vädligt mycket. När åkarna håller såpass hög nivå så är det väl lika bra att gå in för det. Annars känns det som att de knappt orkar bry sig.

oscar henrik o wallisch måste ju komma me eller??? tycker john spriggs oxå va bra iofs...

Senast ändrad:
Henkens video var sjuk, har inte sett mycket bättre med samma stil! enligt mig är han top5 i världen bara att tex Jon fixar kangroo lite bättre med grabs. Men övar henke på det 2ggr så kan han det med!!

100% på att han deltar i x-games 2010

TheFibretech sa:
Henkens video var sjuk, har inte sett mycket bättre med samma stil! enligt mig är han top5 i världen bara att tex Jon fixar kangroo lite bättre med grabs. Men övar henke på det 2ggr så kan han det med!!

henrik gör ju kangaroon me grab??? saftey var en grab sist jag kollade iaf

Doooug sa:
TheFibretech sa:

henrik gör ju kangaroon me grab??? saftey var en grab sist jag kollade iaf
ja han grabar väl?? eller är jag blind...

Senast ändrad:
Setermaan sa:
hoppas du skojar när du säger att åkningen inte är imponerad? mike clarke och henrik harlaut är väl dom med bäst tricks i detta kval? ¨

ja menar kollla in clarkes sw dub! ¨

mega!

sen om clarkes edit kanske inte är den bästa, men åkningen kan man inte klaga på och eftersom det är ett kval till en tävling så är det ju åkningen man ska kolla på inte redigeringen osv..

asså, det här håller på att flippa ur i ett stort fiasko, där många av åkarna som måste kvala in är bättre än dom som redan är inbjudna! seriöst finns det några bra åkare som är inbjuna som man vill se? det skulle väll vara pk isåfall! sen kommer jag inte på så många mer. det är sjukt att åkare som henrik å tom och många mer måste kvala in.
man får väll se det ljusa i det. att man i allafall får en extra edit med ens favorit åkare som man kan sitta och dregla över:)
men lite synd är det eftersom det är massa åkare som förtjänar och vara med och man helre vill se. jag tycker att det lätt är mer än två stycken åkare i videokvalet som är bättre än dom som redan är inbjudna!

Kom just på en grej!
Vi gör en omröstning om vem man vill se hoppa på Stadion i november, inte vem som hade sjukast film.
Skitmånga som inte tänker på det verkar det som.
Mina röster går ganska klart till Wallisch och Clarke* iaf. Båda har sjukt snajsiga stilar och jag ser hellre dom än någon annan.

Senast ändrad:
Men tanken med att göra en edit utan musik är ju en logisk sak. Du kan ju välja själv vilken låt du vill när du ser på den, alla gillar ju inte samma musik. Så den som gillar hip hop kan ju då bara sätta på en bra låt eller om någon gilalr rock så är det ju bara att dunka på en riktigt sköning. Så slipper man då få komplikationer över om låtvalet var bra eller inte.

Roosvall sa:
Kom just på en grej!
Vi gör en omröstning om vem man vill se hoppa på Stadion i november, inte vem som hade sjukast film.
Skitmånga som inte tänker på det verkar det som.
Mina röster går ganska klart till Wallisch och Clarke* iaf. Båda har sjukt snajsiga stilar och jag ser hellre dom än någon annan.
Dalai Lama och Barack Obama skulle vara roliga att se hoppa på Stadium. De skulle sätta färg på tävlingen och ge tävlingen en ytterligare dimension med religion och politik. Dessutom skulle de antagligen uppbåda stor mediebevakning, och det skulle ju vara helhäftigt.

Tillbaka
Topp