Kittelfjäll ligger i Kanada!

IvanTheMan

Medlem
Kittelfjäll verkar fan tro att det ligger i kanada eller nåt det snöar uta bara helvete hela tiden! På en vecka har snödjupet gått från 25 cm till 150 cm!
Ramunberget hävdar fortfarande att de har ,mest snö i landet med sina 112 på sin hemsida......pinsamt......länge leve kittelfjäll!

JA gosse så mkt snö! O det verkar stämma. Va dock ej själv där i helgen men några polare. O dom sa att det sannerligen va så rå mkt snö som det sägs. Helt sjukt altså!
Ska dit så fort det går.
Glöm inte att ta med dina fatskis. Det lär behövas har jag hört.

AHH det e bra kittelfjäll! tro på!! hoppas det snöar mer!! ska dit på sportlovet hoppas snön håller sig tills dess annars kommer jag gråta blood för att jag inte har pengar att åka dit nuuuuu...

kanadasnö + kittel = sant

JAG SKA TILL KITTELFJÄLL NU I HELGEN!!! YESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

PUDER:::::PUDER::::::PUDER

Ja0

Jag var där i helgen den 2 till 3 februari och det var precis som ni säger helt sjukt mycket snö. Puder i mängder!!!!!! Säsongen är igång på allvar.....Suveränt!!

Hehe, här tävlar man i Kittelskryt ser jag. Jag var där helgen kring den 10e februari. Visst var det kanon. Riktigt bra faktiskt. Men de där 150cm är inte hela sanningen. Bra med snö när man kommer ner mot skogen, men på kalfjället är det i det närmaste barmark ännu. Hoppas det kommer snö som ligger kvar däruppe också. Men bottenlöst puder bjöds det allt på. Mums!
Dessutom mäts tydligen Kittelfjälls snödjup 4km från backen!!??!!
Det måttet intresserar inte mej må jag säga...

Nu far ni ta och ge er. 150cm va ar det for j_vla sma potatis och du snackar Kanada. Fernie, BC. har 320cm.

Tillbaka
Topp