Kitzbühel - ta sig dit?
Några jag känner skall åka till Kitzbühel under vecka 8 nästa år och jag och min brorsa har funderingar på att åka med. Det vi undrar är om det finns någon researrangör som anordnar resor dit eller om vi måste boka allting separat. Den enda arrangör jag hittat är snowtrex.se och jag vet inte hur seriösaa de verkar.
Så har några frågor:
Flyg: Vart ska man flyga? Vilken bolag rekomenderas?
Transfer: Är det enklast/billigast att ta buss/tåg från flygplatsen till orten eller är det bäst att hyra en egen bil? I vilket fall som, finns någon hemsida där man kan boka respektive biljetter eller kan man sköta allt sådan på flygplatsen?
Boende: Någon bra hemsida där man kan se hotell/stugor i Kitzbühel?
Sist men inte minst är Kitzbühel ett bra resmål som ni skulle rekommendera andra att åka till. Vi har varit i Avoriaz och Val Thorens tidigare. Någon som kan jämföra dessa orter med Kitzbühel?
Så har några frågor:
Flyg: Vart ska man flyga? Vilken bolag rekomenderas?
Transfer: Är det enklast/billigast att ta buss/tåg från flygplatsen till orten eller är det bäst att hyra en egen bil? I vilket fall som, finns någon hemsida där man kan boka respektive biljetter eller kan man sköta allt sådan på flygplatsen?
Boende: Någon bra hemsida där man kan se hotell/stugor i Kitzbühel?
Sist men inte minst är Kitzbühel ett bra resmål som ni skulle rekommendera andra att åka till. Vi har varit i Avoriaz och Val Thorens tidigare. Någon som kan jämföra dessa orter med Kitzbühel?