Kläder/stil

• Trådstartare Trådstartare ERIKSEDIN
  • Start datum Start datum
E

ERIKSEDIN

Guest
Kläder/stil
Hur ser det absolut bäst ut? Ska man ha gogglarna innaför och ha bandana för ansiktet o.s.v. Vad tycker ni är snyggt/fult. :D

Sen vilken proffsåkare har skönast stil? För mig är det simon, henke harlaut, TJ o Colby :)

Kläder/stil
jag tycker colby och tj har skönast stil av alla:) det är inte så snyggt när man är fetaste wiggan men man ska inte ha så tajta kläder som vissa har.

btw hopppas det inte blir som alla säger att det blir tajta jeans och stor t-shirt

Kläder/stil
Lång jacka tajtaare brallor är utveckling som jag hoppas på det ser superfräckt ut, det gillar jag ! om man har stora går dom sönder när man trampar på dom!

Kläder/stil
nej om jag ser nån med fula kläder tycker jag att den är dålig även om den gör tex superflip med extra skruv ! man måste ha coola kläder annnars kanske man itne blir accepterad i backen och då blir man mobbad av dom coola killarna !

Kläder/stil
osst sa:
nej om jag ser nån med fula kläder tycker jag att den är dålig även om den gör tex superflip med extra skruv ! man måste ha coola kläder annnars kanske man itne blir accepterad i backen och då blir man mobbad av dom coola killarna !
så är det förstås, tänkte inte på det.

Kläder/stil
Skit i modet, använd det som du tycker är snyggt & funkar för dig.

Fast gogglarna innanför hjälmen går fet bort! Tycker ja..

Kläder/stil
ja tycker de grymt snyggt me tajtare bralor å stor jacka men själv åker ja med ganska stort på dåde byxor och jacka

Kläder/stil
Grön och svart gillar jag, konstig kombination men jag gillar grönt och svart.
Colby West är utan tvekan skidåkaren med skönast stil.
Inom snowboardåkningen så tycker jag att Antti Autti äger!

Kläder/stil
koitrand sa:
Skit i modet, använd det som du tycker är snyggt & funkar för dig.

Fast gogglarna innanför hjälmen går fet bort! Tycker ja..
Mm gogglarna innanför hjälmen är överskattat.

Att mixa nåt färglatt med nåt lite mörkare är alltid snyggt, typ brunt och limegrönt eller orange och marinblå.

Själv åker jag i stor jacka och lite mindre brallor

Kläder/stil
Spela roll? Är det någon i parken som har värsta coola kläderna och sen suger på att hoppa och det kommer en äkta bratt i kostym o bakåtslick men som fullständigt äger i parken så är det ju han som får min uppmärksamhet, medans den coola killen lugnt sätter sig längst upp i parken och blegar ist för att åka =/

Kläder/stil
senaste modet är tightjeans, har kört några gånger nu med jeans ; det är hett

Annors är bandana ett måste helst en lite annorlundare modell

Ec headwear är in, och när de gäller jacka finns de inget "måste" o ja se till att ni lär er alla killertrix
före ni ger iväg till backen föratt imponera eller helt enkelt föratt vara en riktig gangster.

EDIT Even Sigstad äger med stilen i backen.

Senast ändrad:
Kläder/stil
men jeans o stor jacka är väll ändå inte snyggt? åk i det du själv tkr om, men visst inte allt för slickat :) är man tjej tror folk oftast man är kille om man har väldigt baggy :p

Kläder/stil
men jeans o stor jacka är väll ändå inte snyggt? åk i det du själv tkr om, men visst inte allt för slickat :) är man tjej tror folk oftast man är kille om man har väldigt baggy :p

Kläder/stil
fattar inte hur man kan köra i asmkt baggy man känner sig så jävla klumpig.. speciellt ni som hoppar, ser inte så rörligt ut direkt.. stor t-shirt e fett fult och googlebandet under hjälmen e fult.. varför denna jävla sunkstil?? om det äns får kallas stil.. tycker de e lätt snyggas me en jacka som sitter som dom ska göra.. köra me ryggsäck e fan rätt snyggt också...

Senast ändrad:
Kläder/stil
Baggy är inte snyggt tycker itne jag. Kan va okej för dom som åker bärda men inte skidåkare, möjligtvis jibbers isf. TVEK! Men om man är bra på att åka så spelar det ingen roll om man så har lånat sina prylar av Stig Helmer själv.

Tillbaka
Topp