Kläder

  • Trådstartare Trådstartare Noops
  • Start datum Start datum
N

Noops

Guest
Kläder
Okej jag har funderat som fan över vilka kläder jag ska ha i år, nån som har tips märken/färger?
 
Kläder
Noops sa:
Okej jag har funderat som fan över vilka kläder jag ska ha i år, nån som har tips märken/färger?
finns massor av märken och jag letar själv efter kläder:D men färgerna verkar vara ganska starka iår typ grön, gul turkås, mm

köp blå jacka orangea byxor:PPPPPP
 
Kläder
såg just på tv att polarn o pyret har skaljackor för 795:-, slå till på studs och få en i vardera färg för under 2000:- spänn, inte illa!
 
Kläder
hazz1 sa:
felix sa:
TheFibretech sa:
har hört att Vero Moda gör schyssta grejjer.
Finns väl en och annan kofta med kabelkrage men annars är ju Sisters och H&M ett bra alternativ.
Alltså, varför detta babbel? snacka med Stilmedsara ist? hon kan fixa ett jätte fint ställ åt dig. Hon har juh nyligen köpt in en Rävväst riktigt fiN!
www.stilmedsara.blogg.se är aldrig ett dåligt tips. Finns mycket fint att ta inspiration av där... rävpäls och leggins någon?
 
Kläder
Lee-nus sa:
såg just på tv att polarn o pyret har skaljackor för 795:-, slå till på studs och få en i vardera färg för under 2000:- spänn, inte illa!
Var marknad i Östersund där PoP's jackor verkade hålla värsta överpriset. Vad sägs om en vacker vargtröja för 100 lappen eller ett par camobrallor med bootcut?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp