N
Noops
Guest
Kläder
Okej jag har funderat som fan över vilka kläder jag ska ha i år, nån som har tips märken/färger?
Finns väl en och annan kofta med kabelkrage men annars är ju Sisters och H&M ett bra alternativ.TheFibretech sa:har hört att Vero Moda gör schyssta grejjer.
nää sluta driva me oss nu flicka. det har han inte sagt?tittti540 sa:nää sluta driva me han nu grabbar. han är ju ute efter skidkläder! prova warp eller stuf iställebrukar finnas lite överallt
![]()
Alltså, varför detta babbel? snacka med Stilmedsara ist? hon kan fixa ett jätte fint ställ åt dig. Hon har juh nyligen köpt in en Rävväst riktigt fiN!felix sa:Finns väl en och annan kofta med kabelkrage men annars är ju Sisters och H&M ett bra alternativ.TheFibretech sa:har hört att Vero Moda gör schyssta grejjer.
finns massor av märken och jag letar själv efter kläder:D men färgerna verkar vara ganska starka iår typ grön, gul turkås, mmNoops sa:Okej jag har funderat som fan över vilka kläder jag ska ha i år, nån som har tips märken/färger?
Ja!!! warp är ett bra märke, så kan du skaffa snowblades också för det matchar bra... ;Ptittti540 sa:nää sluta driva me han nu grabbar. han är ju ute efter skidkläder! prova warp eller stuf iställebrukar finnas lite överallt
![]()
www.stilmedsara.blogg.se är aldrig ett dåligt tips. Finns mycket fint att ta inspiration av där... rävpäls och leggins någon?hazz1 sa:Alltså, varför detta babbel? snacka med Stilmedsara ist? hon kan fixa ett jätte fint ställ åt dig. Hon har juh nyligen köpt in en Rävväst riktigt fiN!felix sa:Finns väl en och annan kofta med kabelkrage men annars är ju Sisters och H&M ett bra alternativ.TheFibretech sa:har hört att Vero Moda gör schyssta grejjer.
Var marknad i Östersund där PoP's jackor verkade hålla värsta överpriset. Vad sägs om en vacker vargtröja för 100 lappen eller ett par camobrallor med bootcut?Lee-nus sa:såg just på tv att polarn o pyret har skaljackor för 795:-, slå till på studs och få en i vardera färg för under 2000:- spänn, inte illa!