Kläppen Snowpark musik

ChrilleN

Ny medlem
Kläppen Snowpark musik
Tjena!
Igår var jag i Kläppen för första gången och dom hade en grym park!
En annan grym sak var musik dom spelade, gillade det skarpt!

Så nu undrar jag om någon vet hur/om man kan få tag på spellistan som dom spelar?
(antar att dom har en spellisra)

Det var en låt som stog ut...i början snackade dom på engelska och sen började nån snubbe säga: check it out now, the funk soul brother, sen gick det över till nån lite annorlunda melodi.
Har sökt runt och så men inte hittat just den låten.

Tacksam för hjälp!

Kläppen Snowpark musik
Jag har exakt samma fråga som du! Sjukt bra musik de spelar där asså! Vet tyvörr inte vilken låt du menar dock :/ Men skulle va fett om någon kunde länka deras spellista typ!

Kläppen Snowpark musik
'Check it out now, the funk soul brother' är ju från 'fatboy slim - rockafeller skank'. Det kan ju dock varit någon annan låt med samma sampling.

Spellistan kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.

Kläppen Snowpark musik
ValboRider sa:
Tjena!
Igår var jag i Kläppen för första gången och dom hade en grym park!
En annan grym sak var musik dom spelade, gillade det skarpt!

Så nu undrar jag om någon vet hur/om man kan få tag på spellistan som dom spelar?
(antar att dom har en spellisra)

Det var en låt som stog ut...i början snackade dom på engelska och sen började nån snubbe säga: check it out now, the funk soul brother, sen gick det över till nån lite annorlunda melodi.
Har sökt runt och så men inte hittat just den låten.

Tacksam för hjälp!
kan man inte typ mejla till dom då?

Kläppen Snowpark musik
mardiman sa:
'Check it out now, the funk soul brother' är ju från 'fatboy slim - rockafeller skank'. Det kan ju dock varit någon annan låt med samma sampling.

Spellistan kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.
Det var inte rockafeller skank, men det var samma sampling som du trodde.

Kläppen Snowpark musik
i lifthuset har dom bara en stereo, sen skänker alla "locals" i kläppen skivor till parken hela tiden med låtar som dom vill ska spelas, så du kommer aldrig kunna få en officiell "spellista" då allting ligger på typ hundratals olika skivor..

Kläppen Snowpark musik
Hjalles sa:
i lifthuset har dom bara en stereo, sen skänker alla \"locals\" i kläppen skivor till parken hela tiden med låtar som dom vill ska spelas, så du kommer aldrig kunna få en officiell \"spellista\" då allting ligger på typ hundratals olika skivor..
Jaha okej, då vet jag, men tack ändå!

Kläppen Snowpark musik
det är en reggea låt som dom sjunger''we be dancing to the mornigligth and everybody feel the posetive vibe jah'' eller något sånt. den är med på någon milliam edit också, men vad heter den!? :O den spelas ofta!

Kläppen Snowpark musik
nuXen sa:
det är en reggea låt som dom sjunger''we be dancing to the mornigligth and everybody feel the posetive vibe jah'' eller något sånt. den är med på någon milliam edit också, men vad heter den!? :O den spelas ofta!
tips: kolla på milliam editen, kanske tillochmed kommentarerna så är jag säker på att du hittar det du letar efter

Kläppen Snowpark musik
Tillbaka
Topp