Klarat 360, vad nu?

fjjotizzen

Ny medlem
Klarat 360, vad nu?
Ja jag ska till alperna nu om ngn vecka, jag har klarat 360 men inte mycket mer, raila kan jag också. Jag är rätt ny som ni förstår och undrar vad jag ska göra nu förutom 360 me lite olika grabs, Back flip tänkte jag ju naturligtvis!

Men jag ska vara där en hel vecka, så kanske något annat kul! Är riktigt taggad och nyfiken på inte för svåra trick etc.

Länkar på youtube/guider välkomnas absolut! :D

Tack i förväg! Och döda inte er själva me den här uppgiften, den blev ju rätt rejäl tillslut :p

Klarat 360, vad nu?
som har jag förstått kan du 180? då är det bara att göra 540 ;)

Bygg en kick som är kanske 1 m(?) högt och landning(lössnö)

Klarat 360, vad nu?
cEkholm sa:
som har jag förstått kan du 180? då är det bara att göra 540 ;)

Bygg en kick som är kanske 1 m(?) högt och landning(lössnö)
helt rätt men om jag vore han skulle jag inte bygga landningen av lössnö om du inte ska köra swich 5. men det är enligt mig;) lyckA till

Klarat 360, vad nu?
kolla på Jacob Wester blogg, där har du mycket trick du kan lära dig!! annars typ 5a, switch lite grabs, behöver inte alls stora hopp till de, annars backflip men de kan bli rätt uttjatat efter en kort tid, går inte att vidareutveckla allt frö mycket från en helt vanlig b-flip, kommer antagligen hjälpa dig rejält senare om du vill lära dig cork, misty, rodeo, d-spin mm!!

Lycka till o kör hårt!:D

Klarat 360, vad nu?
alltså är du seriös, de är väll ganska självklart att man ska utveckla snurrarna och volterna. och railtricks, finns ju oändligt mkt railtrick man kan göra.

Klarat 360, vad nu?
Schysst, nice grejor! Tack så mkt!

Föresten, Jiiiberish, har du en länk till den, har lite svårt att hitta ^^
vore asschysst.

Klarat 360, vad nu?
kör så många 360s du orkar, lägg till en safty för o få mer kontroll lite senare. sen kan du nöta in 540s

Klarat 360, vad nu?
Snälla?! Det är ju bara att använda fantasin. Har du ingen sådan är det bara åka in mot hoppet och kasta med armarna och se vad du åstakommer, du kanske till och med hittar på ett nytt trick?

Klarat 360, vad nu?
när du klarat 540, forsätt upp till 900 på den dagen då, satsa inte 1080! du får hjärnskakning om du försöker! (jag fick det åtminstonde)

Klarat 360, vad nu?
Av: Ghettoman | 2008-09-02 19:37 Citera

Testa först med att snurra sen när du gjort det kan du testa med trippel kangaroo 1620 nose mute, :D

aa låter som ett bra förslag :P

Tillbaka
Topp