Komma iväg på skidresa, 16år!

Bar57

Ny medlem
Tjo!
Jag måste komma iväg på nån skidresa i år, åker väl med nån polare eftersom familjen inte längre duger ;) Nu e jag bara 16bast så jag undrar hur man ska lösa boende. Ska vara i Sverige under en vecka/weekend. Hotell? Vandrarhem? Vilka tar >18år? Åka med något kollektiv, typ kollogäng?

Ideer, förslag? Ös på bara ;)

Man måste typ va 20 överalt har haft samma problem men jag o några polare lyckades komma iväg till idre. Går bra med boende om någon som är över 18 bokar. så testa idre det gick föross

nordresor!!! där kan du vara under 18 och behöver inte ha nån över 18 me. bara förläldrarnas underskrift..... drar i väg nu 12 st från vår klass den 19/1-06 me nordresor till idre!!!!!

hare bra

för två årsen så åkte vi iväg några från lkassen till gränsen. enda var typ att nåns förälder skulle ta ansvar för lägenheten.

Jag har jobbat i Idre. Åk inte dit, såvida du inte vill nöta parken som är ganska bra. Men vill du ha snö och backar, så bege dig längre norrut tycker jag.

Dra till alperna!
Charterbolagen har inga åldersgränser, åker du till österrike får du till och med köpa bira om du är 16...

Vi drar till Österrike 17-25/2 och har 7 platser kvar i bussen. Men du får ta dig till Halmstad eller Helsingborg själv och klara dig utan ölen den veckan! Bra pris också!

Tillbaka
Topp