KÖpa LavinsÖkare I Frankrike?

tobiasblomqvist

Ny medlem
Hej!

Finns det fynd att göra i Franska alperna på Lavinsökare? Måste köpa en ny, hinner inte få hem en ny innan Lördag!

Senast ändrad:
Definiera Frankrike. Typ var i detta gigantiska skidland med mångdubbelt fler skidbutiker än Sverige.

I markbutiker är priserna ganska lika svenska butikspriser skulle jag nog säga, med lite diff hit och dit beroende på rådande eurokurs.. transceivers hör ju inte till den sortens prylar som reas ut heller.

Ska till Serre..men jag löser det innan vill träna lite också så jag har full koll innan jag är på plats. Tack för svar hörrni!

Det finns två välsorterade butiker vid basstationen i veillneve. En rakt framför gondolen,butik för topptur och Telemark. Finns även en annan sport affär på torget på ena hörnet. Finns även en del butiker i briacon. Beror väl lite på vad du bor.

Tyvärr så hyrde jag aldrig någon. Serre är känt för sin skogsåkning så det behövdes ingen. Givetvis så måste det ju finnas snö.

Tyvärr så hyrde jag aldrig någon. Serre är känt för sin skogsåkning så det behövdes ingen. Givetvis så måste det ju finnas snö.

När du ska äta i backen så får du vara inte missa Peyra Juana!!! Grymt bra mat. Finns gott om hamburgeställen med skit mat vid dom olika lift stationerna. Skaffa dig en pistjarta och ringa in Peyra Juana...

Tillbaka
Topp