kort filmsnutt-->komentarer

• Trådstartare Trådstartare user35807
  • Start datum Start datum
U

user35807

Guest
klippt ihop en kort filmsnuttis för att kunna få lite kritik på min klippning. skulle va kul att få lite komentarer, bra/dåligt och vad ni tycker jag ska ändra på?

check it out-->

Senast ändrad:
snyggt editerat! Även fast det kanske inte va den bästa åkningen så tack vare snygg edit och klippning blev filmen grym, snyggt! :D

soft soft! :) åkningen var ju fet ffs ;D bara nått klipp typ de me elskåpet/elhuset som va lite sketchy. fett!

riktigt skön. tycker tväremot Jins, det var bra åkning enligt mig. redigeringen var skön, men du kunde matcha lite bättre med musiken i framtiden så blir det ännu bättre.

peace out.

jävligt fäsh video.. måste dok komma med en lite sämre detalj.. det var ett klipp när en skidåkare tog en box filmat nerifrån som var väldigt blått och mörkt.. ställ om de i klipp programmet så du drar upp vitbalansen för att få bort det blåa och göra det mer vitt.. på så sätt skapar du en helhet i filmen.. där alla klipp liknar varandra.. istället för en korftilm men en massa olkiga klipp från olika kameror.. de kan få ett oseriöst intryck.. å du verkar seriös =)

tänk på de så ska vi se att du kan få till ett par jävligt schyssta edits :D

GO FOR IT!

riktigt najs, en sak att tänka på är väll att beskära övergångseffekten så den inte går över widescreenen. ser lite konstigt ut med en 4:3 effekt på ett 16:9 klipp

bra filmat framför allt

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp