ElisWaltersson
Ny medlem
KOS videokval avgjort!
Hahahhah :DJekub sa:och inte blir det bättre av att du också gör detstarberger sa:Det är fan sjukt vad alla gnäller på den här sidan..![]()
Hahahhah :DJekub sa:och inte blir det bättre av att du också gör detstarberger sa:Det är fan sjukt vad alla gnäller på den här sidan..![]()
Jag gnällde inte, jag konstaterade bara. En väsentlig skillnad som du missade totalt!Jekub sa:och inte blir det bättre av att du också gör detstarberger sa:Det är fan sjukt vad alla gnäller på den här sidan..![]()
nae men nu skapade du irritation, som inte heller blir bättre.! :Dstarberger sa:Jag gnällde inte, jag konstaterade bara. En väsentlig skillnad som du missade totalt!Jekub sa:och inte blir det bättre av att du också gör detstarberger sa:Det är fan sjukt vad alla gnäller på den här sidan..![]()
ne och du bidrar ju inte heller till mindre irritation direktdant sa:nae men nu skapade du irritation, som inte heller blir bättre.! :Dstarberger sa:Jag gnällde inte, jag konstaterade bara. En väsentlig skillnad som du missade totalt!Jekub sa:och inte blir det bättre av att du också gör det![]()
gör jag vell? jag är ju till och med så glad att jag gör en smilie efter jag skrivit! :D dessutom var det du som började :P!!starberger sa:ne och du bidrar ju inte heller till mindre irritation direktdant sa:nae men nu skapade du irritation, som inte heller blir bättre.! :Dstarberger sa:Jag gnällde inte, jag konstaterade bara. En väsentlig skillnad som du missade totalt!![]()
du fick en smiley av mig meddant sa:gör jag vell? jag är ju till och med så glad att jag gör en smilie efter jag skrivit! :D dessutom var det du som började :P!!starberger sa:ne och du bidrar ju inte heller till mindre irritation direktdant sa:nae men nu skapade du irritation, som inte heller blir bättre.! :D![]()