Krown Longboard?

Frealsare

Ny medlem
Krown Longboard?
Har fått ett erbjudande om att köpa en krown longboard billigt men det lilla problemet är att jag inte ens hört talas om skiten. Jag tror att jag har sett en krown wakeboard någonstans vilket jag fick konstaterat när jag hittade deras hemsida, www.krownboards.com.
Men den fick man ju inte ut mycket information av, så min fråga är då;
Är det någon som har kunskap om detta märke?
Tack på förhand

//HOLMSTRÖM

Krown Longboard?
Hej.. har ganska mycket erfarnhet av longboard och speedboarding.. men skit samma, har inte åkt på någon krown bärda.. har inte hört talas om dom förns idag.. men jag kollade på deras hemsida och det såg ganska okej ut.. bra höjd,längd och bred dock så var det skit truckar och skit hjul..

men mina frågor är vad får du betala för den?

Är det orginal truckar och hjul?

vad vill du få ut av din åking? vilket vill säga vill du crusa,bomba eller bara ta dig fram?

Krown Longboard?
Faktum är att jag bara tänkte cruisa runt. Vad jag försttt så är inte däcken så jävla dåliga medans truckarna är kassa. Min polare borta i usa hittade en krown bräda nedsatt från 20 usd, vilket var ungefär samma som i andra affärer, till 10.
Så nu är det lite sent och ångra sig då han redan köpt en åt mig.

Krown Longboard?
kör hårt!
Jag köpte en K2 bräda med tracker tuckar och ett par noname hjul. det var min första longboard och den jag lärde mig åka på. Nu är jag respektabel pålongboard och åker fortfarande lika funky som killar med bättre och dyrarre brädor.

Brädan bestämmer inte hur bra du åker eller hur du ska åka. glöm aldrig det.
Skate on!

Krown Longboard?
eeh.. jo det beror på brädan. man kan inte va lika bra med en dålig bräda, men man kan va lika dålig med en bra bräda däremot.

Tillbaka
Topp