Kungsberget avancerar

Owetz

Ny medlem
Kungsberget avancerar
Kungsberget fortsätter att bygga vidare på snowparken med mål att den kommande säsongen vara landets bästa. I nedre delen har en hel del skog avverkats, vilket gör att avslutningen av parken kommer få en helt annan layout än tidigare år. Även på toppen har en liten skogsdunge tagits bort, även starten har flyttats upp, båda dessa saker kommer att göra att parken kommer att kännas både större och längre och mer innehållsrik än tidigare år!
Själva upplägget i parken kommer vara mer varierat, mer blandning av hopp, rails och corners, målet med detta är man ska kunna köra från topp till botten med mer flyt i sitt åk. Grön, röd eller svart åkare, här finns nått för alla!

Säkert många som läst men vafan.. Peace

Kungsberget avancerar
Enligt rätt säkra källor så kommer de få två raka 8m boxar som kommer stå efter varandra och även en box som kommer gå att ta på tre olika sätt.

Kungsberget avancerar
Ojamae sa:
Enligt rätt säkra källor så kommer de få två raka 8m boxar som kommer stå efter varandra och även en box som kommer gå att ta på tre olika sätt.
har längtat efter ny rak box,Men KB är så snälla så dem fixar två st =) Och den där som ska gå att ta på tre sätt verkar spännande :D

KUNGSBERGET <3

Kungsberget avancerar
om du tänker dig så här... tex S= s-box en box som svänger som ett s... )( = en box som ser ut som 2 ihopsatta c-boxar.. Fattar du nu?;)

Kungsberget avancerar
Jag fattar man kör på det ena c:et sen i mitten går man över på det andra c:et så det blir som om man kört på en S box,aight? :)

Kungsberget avancerar
twentyone sa:
Jag fattar man kör på det ena c:et sen i mitten går man över på det andra c:et så det blir som om man kört på en S box,aight? :)
aa tror det va så, han förklara som det va så.. eller så fortsätter man och kör så det blir ett c..

Senast ändrad:
Kungsberget avancerar
twentyone sa:
Nja inte så tror jag.. tänk er en C-Box, med en till C-Box bredvid sig, man får alltså välja vilken utav dem man kör. Tänk nu att parenteserna är två olika C-Boxar )(

Senast ändrad:
Kungsberget avancerar
kungsberget, gamla kära hemmabacken. börjar nästa längta hem... kul att dom satsar, och siktar på att ligga i framkant. vad händer med den gamla puckelpisten och isiga skierx-banan? bortglömda pärlor.

Kungsberget avancerar
OwetZ sa:
twentyone sa:
Nja inte så tror jag.. tänk er en C-Box, med en till C-Box bredvid sig, man får alltså välja vilken utav dem man kör. Tänk nu att parenteserna är två olika C-Boxar )(
ja men om man ska ta den på ett tredje sätt byter man c box så det är som en s men det är två c-boxar brevid varan )(

Kungsberget avancerar
twentyone sa:
OwetZ sa:
twentyone sa:
ja men om man ska ta den på ett tredje sätt byter man c box så det är som en s men det är två c-boxar brevid varan )(
Fattar, att man kör halva, halva?

Kungsberget avancerar
Inte för att lägga upp förväntningarna nu.
Men Kungsbergets VD's son säger att det går snack om
kvällsskidåkning Måndag, Onsdag och Fredag
och även snack om HALF-PIPE har gått! :D

Kungsberget avancerar
jag har hört att dom kommer haa ettt FETT stor Hopp längst ner i parken som kommer var ungefär 25 m långt och en kick som är 9 m hög låter ganska fett, ganska säkra källor de med;)

Längtar som fan!:)

Senast ändrad:
Kungsberget avancerar
OwetZ sa:
twentyone sa:
OwetZ sa:
Fattar, att man kör halva, halva?
nej det tredje sättet att ta den på är väll på ovansidan?!? som en rainbowbox... lr? har sett sånna boxar iaf, t ex i pop yer bottlez ;)

Kungsberget avancerar
haha och det ska man få till 3? lr kanske )( , ) , ( . man åker på den ena och hoppar över till den andra kanske, ( )

aja åk till kungsberget det blir nog sweet! ;)

Senast ändrad:
Kungsberget avancerar
göttgött, var där förra året och då var det äckligt skönt. tänk er detta året då!!
får bli en till resa och bo i en liten stuga 2 min därifrån :)

yeeeeah
peace

Kungsberget avancerar
Hoppas allt som sägs kommer bli sant då. de va ju riktigt bra förra året så om de kommer upp nya grejjer till iår så kommer de bli ruggigt fett. synd att dom har höjt priserna på liftkorten bara men med ite tur elimineras alla småbarn i parken pga det. dom borde införa ett specielt liftkort för parken som kanske kostar 200 spänn eller så satt inte alla småbarns-familjer glider runt bland hoppen och förstör. peace.

Kungsberget avancerar
headjojo sa:
dom borde införa ett specielt liftkort för parken som kanske kostar 200 spänn eller så satt inte alla småbarns-familjer glider runt bland hoppen och förstör. peace.
dom cruisar runt i blåa linjen.. så chilla
skulle gärna vilja se en 6-åring komma och pumpa svarta linjen eller en farsa på 40år som "förstör"
peace.

Tillbaka
Topp