Kungsberget idag - uppdaterad

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Vi var i Kungsberget idag. Lite snö fanns det iaf.

Här är en bild tagen med mobilkamera

2im0xf9.jpg

Se bilden på Tinypic.com

Update:
Hehe, nu fixa jag filmerna med konstigt format. Tagna med mobil, lol

U1 ramlar

Ewasx

Senast ändrad:
har film från railarna också tagen med mobil. Men de blir typ 3gp filer. Hur fan gör man för att handskas med såna?

Nosskire sa:
Seriöst... jag bor i Uppsala och det är inte så långt därifrån. Hur kan ni ha snö !
Själv undrar jag hur Kungsberget har snö när inte Järvsöbacken har de? Väldigt konstigt då Järvsö ligger mer norrut än Kungsberget.. Temeraturen är ju inte speciellt mycket minus vid gävle/sandviken området heller? Hur fan lyckas dom få till 4 backar då när Järvsö inte har en ända?!

Lite klass skillnad kanske..?

RonnyWallberg sa:
Nosskire sa:
Seriöst... jag bor i Uppsala och det är inte så långt därifrån. Hur kan ni ha snö !
Själv undrar jag hur Kungsberget har snö när inte Järvsöbacken har de? Väldigt konstigt då Järvsö ligger mer norrut än Kungsberget.. Temeraturen är ju inte speciellt mycket minus vid gävle/sandviken området heller? Hur fan lyckas dom få till 4 backar då när Järvsö inte har en ända?!

hah mjo.. kungsberg ist dah shit!

Swerin sa:
RonnyWallberg sa:
Nosskire sa:

hah mjo.. kungsberg ist dah shit!
Neeeej! Jackson Hole Tycker jag!!! :P

någon som va där idag som kan säga hur parken är? På kungsbergets hemsida stod det att dom hade byggt om parken, är det nåt riktigt hopp där nu?

Kungsberget har snö för att de sprutade snö när det va kallt veckan innan julhelgen.
De sprutade även lite inatt..

Var inte uppe idag, men pratade men en polare nyss och sa att de hade byggt upp hoppet men det inget hopp fortfarande ett minijump..

Det är gammelbacken och Mittbacken(det heter typ norensbacken det som ligger ovanför och det är också öppet), sedan resturangbacken och skidskolebacken, i resturangbacken fanns det 4 boxar och ett rail igår, men de kanske har ändrat lite eftersom de sprutade snö igår, hoppet finns också där.

peace

om ni inte orkar bära med skidorna kan ni ta skridskor för de är sjukt isigt!
skönt att groparna efter allt inte är en meter djupa längre men annars ere lite väl hårt typ ren is med någon cm snö på...

och ja, hoppet va lite större nu men ändå inte mkt o hurra för, såg några kids som langade 5or iaf

is överallt... inte trevligt att köra där det var lite "brantare".. men miniparken va chill med typ en fyra boxar och så ett minijump, det var chill iaf så länge man inte trilla för det var hårt så in i helvete..

Tillbaka
Topp