Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men herregud, tänk ffshejs sa:random? de är han ju inte skulle jag vilja säga:P
Mhhm! Skulle blivit sjukt mkt snyggare deinterlaced, men trevlig åkning som vaaaanligt.Einar_Lindgren sa:Deinterlace Ante!!!!! Annars fett på alla sätt!!!!!
I see!JWester sa:bara för att klargöra:
Ante har INTE redigerat, jag har. och jag kan absolut ingenting om redigering utan slängde ihop klippen jag hade på datorn tillsammans med en clean låt. Ante redigerar 1000 X bättre, och ni kommer freaka när ni ser hans bidrag....
Jacob
HAHA kul killeYou-Know-Who sa:snyggt åkt!!
vem är duu?
värsta random slänger av kangaroo och grejer!
Den va juh bra! HAHAHAA!!You-Know-Who sa:snyggt åkt!!
vem är duu?
värsta random slänger av kangaroo och grejer!
man får inte va betald åkare om man ska va med på super unknown.. har jag höörtWilmsson sa:Varför var du inte med i superunknown? då hade du fått filma med rageFilms.
näe men det känns som jon redan vet alla tricks du kan?
okej I see.Ravers_inc sa:man får inte va betald åkare om man ska va med på super unknown.. har jag höörtWilmsson sa:Varför var du inte med i superunknown? då hade du fått filma med rageFilms.
näe men det känns som jon redan vet alla tricks du kan?
OMG dubblecork 900:DJulben sa:
Se upp för honom bara..
håller mepaffare sa:OMG dubblecork 900:DJulben sa:
Se upp för honom bara..
och varför kom inte han med?david_hellgren sa:håller mepaffare sa:OMG dubblecork 900:DJulben sa:
Se upp för honom bara..
Lite åkning och mycket snack antar jag. Kanske Jon vill se större hopp också.Aspebo sa:och varför kom inte han med?david_hellgren sa:håller mepaffare sa:OMG dubblecork 900:D
skoj att han säger "hello switzerland"Setermannen sa:Lite åkning och mycket snack antar jag. Kanske Jon vill se större hopp också.Aspebo sa:och varför kom inte han med?david_hellgren sa:håller me
Hade tävlingen hållits med lika många åkare som JOI hade det varit tjänstefel att inte ta med honom!