Langley Travels??

TheDanne

Ny medlem
Langley Travels??
Langleys katalog damp ner i brevlådan idag. Verkade riktigt vettig. Är det någon som rest med dem och va tyckte ni??
Tackar // Danne

Langley Travels??
min familj åkte med dom när dom skulle hälsa på oss i chamonix, nu i vintras.
dom var helnöjda! Servicen, reseledarna, och maten på hotellet ( dom hade helpension) var i toppklass. så jag tror nog att dom är bra.

Langley Travels??
japp, Langley katalogen damp nyligen ner i min låda med. Man blev verkligen sugen på en resa! Jag åkte med dem i vintras till Chamonix som svaret på din fråga. Tog buss och resan gick bra! Jag tror allt fungerade som det skulle och resan i sin helhet var bra! så jag tycker absolut att du ska åka med dem, priserna lär vara bra nu oxo.

Hoppas att det hjälpte!

Langley Travels??
Jag har åkt med Langley 2 gånger.
Båda gångerna missade dom att vi skulle åka buss.
Första gången märkte vi det när vi stod på Eurostop i Jönköping och bussen inte dök upp vid 23.00 som var avtalat. Fick ringa föräldrar för att åka de 7,5 milen hem igen å sedan få skjuts till göteborg ca 30 mil två dagar senare. Yippie...
Andra gången tog vi det säkra före det osäkra och ringde en vecka innan. Då hade de glömt det IGEN!! Fick ta tåget till göteborg denna gång för att få åka med bussen.
Men väl där nere är de kanon! Riktigt god mat på helpension (eller heter det halv kanske?), jättetrevliga guider, bra hotell, bra pris osv. Men på kontoret verkar de inte ha någon koll alls.
Jag vet inte om jag kommer åka med dem igen, men har kompisar som åkt med och är jättenöjda på alla plan.
Detta hjälpte nog inte så mycket men det var iallafall en liten åsikt eller anekdot iallafall.
Trevlig resa, Jossan

Langley Travels??
Har både åkt med langley och de andra bolagen (sportresor, ving, lion) och har flugit ner. Det känns inte som någon skillnad mellan dem, vare sig till bättre eller sämre.

Langley Travels??
Har åkt med de flesta bolag, och då endast med buss, och kan säga att langley´s sovbussar suger fett.
Även om man kan få någon timmas sömn på plant underlag så är det inte värt den tid man måste uthärda sittandes i dessa extremt obekväma säten.
Ska dock säga att langley som bolag inte är sämre än något annat, snarare bättre...

Langley Travels??
Har åkt med Langley vintern 2001. Var då i Canada på deras ski across. Det kan jag rekomendera. Reseledaren var riktigt bra. Men det var många och långa mil mellan skidorterna. Mvh Anders

Langley Travels??
Lion Alpin rockar... guiderna i Chamonix i vintras var suveräna.. Guiderna åker mer och bättre än Langley oxå..

Langley Travels??
Jag reste till Kanada med dom och det var helt ok förutom att det var väldigt många mellanlandningar. Jag kan i alla fall rekomendera dom!!

*Martina*

Langley Travels??
Tycker Langley har den bästa servicen av alla resebyråer som jag har varit i kontakt med, bra upplägg på resan o hela paketet. Är säkert lite partisk då jag jobbade för dom i vintras, men av de resebyråer jag har åkt med så har dom varit bäst.

MVH
Danne

Langley Travels??
Mina erfarheter
- Billigt men fungerar
- Torr Baguette vid transfern
- Guide som inte hade nån koll glömde tala om vart vi skulle gå av så jag pissade nästan ner mig.
- Gillar du umgås med andra nordbor så finns det möjligheter
- Vi avstod detta och var riktigt trista som inte deltod i någon Mulle aktivitet utan letade oss runt själva.
- Tidig besiktning av lägenheten seg hemresa

Äh det är helt OK!

Langley Travels??
Kan utfärda en varning för en viss Linus, Lion-guide. Han var jätteotrevlig, svor, snusade och drack alkoholhaltiga drycker, fy fasiken, se upp för denna djävulen för han kommer dra ner hela männskligheten i skiten!

Tillbaka
Topp