längt på Twintips

längt på Twintips
sök på forumet? det finns en miljard såna inlägg, plus en tabell på det här nånstans som jag inte orkar leta reda på.

längt på Twintips
jag är 165-170 nånting å har 163 skidor...jag tycker att de funkar bra men de är ju olika!vissa vill ha skidor som är längre än sig själv medans andra föredrar kortare.

så är de

längt på Twintips
tja mycke upp till just dej åkstil mm.väger? ´jag gillar mer korta skidor tar min egen längd -5cm på twintips. lycka till med köpet och gott nytt skidår!

längt på Twintips
väger? längd? skills? var åker du ? leta efter din längd +/- nåra cm ja e 178 kör på P3 175 men i twins så kan man ofta ha sin längd + lite eftersom tailen oxå svänger

längt på Twintips
hmmm du kan ju testa att kolla efter liknande inlägg. har för mig att jag har sett något som liknar detta för
ett tag sen. Hahahaha!! jag har lika långa som mig själv...

längt på Twintips
jag är 1,83 lång och väger 85 kg och kör med head mad_trix 1,45 cm :P :D dock körde med snowblades innan *skämms* så jag tyckte att de skulle bli en bra över gång till riktiga skidor.
kört 1 säsong med dom nu och de är jävligt skönt måste ja säga. kört offpist, funpark osv. allt har funkat helt okej så jag tror de här med längd på TT är bara en smaksak.

längt på Twintips
så nära kroppslängd eller runt +5, om du vill ha en bra allround skida. väger du runt 80+ skulle jag nog rekomendera 180+ skida.

Tillbaka
Topp