Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finaste bön jag någonsin hört!! AmenOwetZ sa:Knäpp nu edra händer käre bröder
Gud, våra synder är alla inför Dig
Hjälp oss nu i denna svåra tid
Jibber som puderpumpare
Vi ber Dig med vår fulla tro
Giv oss snö
Amen.
Skriv nu Amen, så kanske Han där uppe förstår att vi vill ha våran önskan igenom.
bara för att man bor långt norrut så behöver vi väl inte ha snö!! det är typiskt stockholmare att tro att bara för att det snöar tidigare hör uppe så kan vi åka. den första snön smälter bort även hära.DavidH sa:flytta till norrland?
Jwalerius sa:viva la sommar!
Lider av samm syndromen riktigt jobbit :Pxhill sa:samma här.. brukar raila med dom slitna bad-tofflorna på räcken också.. :Dredrum sa:varje dag lider jag utav dettajag blir helt knäpp när ja tänker på skidor:S jag brukar göra 540 och 360 när jag går runt i huset, sen är jag aaallltiiid inne på freeride och kollar alla skidfilmer om och om igen...
men detta är faktiskt första vintern jag längtar såhär mycket till:S har ni andra kännt såhär flera gånger?
fantisera om hopp / rails överallt...
och allt blir värre när man har skidorna stående vid sängen och pjäxorna och jackan på gång.. byxorna i garderoben och allting bara tränger ihop sig i drömmarna..
det är tungt![]()
nä men d kommer nog snart...robins sa:öööö dumbass DavidH de har inte kommit nå snö här i norrland än..
Smile! You're on candid caaamera!Klurius sa:Ishkur du har möjligtvis inte studerat mitt liv den senaste månaden?
Det kan inte bli mer likt
varför medlem på freeride då?Jwalerius sa:SSOOMMAR vill jag ha!