leverans på blue-tomato.at

aberg87

Ny medlem
Någon som vet om man ska hämta paketet på posten eller om det kommer till dörren? Står att det ska komma idag men posten har ju redan varit här nu ju. Eller är det UPS bilarna som kör runt och lämnar?

tackj!

Dom gånger jag har beställt så har dom kommit till dörren. Har beställt allt från paket med brädor till små paket med kläder. Du borde få en AVI av UPS där det står när dom kommer förbi.

Cheers

lånar tråden.. ja skulle beställa ett skidställ idag och det stog att det var fraktfritt över 200€ men när ja skulle beställa så stog det att tullen kostade 50€, stämmer det?

men det är UPS bilarna som kommer me grejerna till dörren me det, men om du beställer över ca 200-300€ så blir det gratis!!!

Borde ju inte bli tull eftersom Östterrike är med i EU. Rätta mig om jag inte har alla indianer i kanoten!

Tog precis 6arbetsdagar innan jag fick mina byxor till dörren, asså jag besätllde på en söndag och fick dom på måndagen veckan efter =)

Senast ändrad:
beställde jacka igårkväll.. meddelar hur de gick när dom kommer.. jag skrev i pappas jobb som leveransadress för vad jag hitta så lämnar dom inte på närmaste postkontor vilket är jävligt dumt..

Det kommer till dörren.. tänk på att ha jämna pengar.. för dom har ingen växel med sig.. om du inte redan har betalt med visa...

Posten kommer inte med paketet, det är UPS/DHL som kommer i sina egna bilar.

JSjoo sa:
lånar tråden.. ja skulle beställa ett skidställ idag och det stog att det var fraktfritt över 200€ men när ja skulle beställa så stog det att tullen kostade 50€, stämmer det?
mackep sa:
Borde ju inte bli tull eftersom Östterrike är med i EU. Rätta mig om jag inte har alla indianer i kanoten!

Tog precis 6arbetsdagar innan jag fick mina byxor till dörren, asså jag besätllde på en söndag och fick dom på måndagen veckan efter =)
Ingen tull inom EU, frakt 3-5 dagar på varor i lager

Order value Delivery costs
0 - 100€ 15€
100 - 200 € 10€
over 200€ 0€

Jag kommer nog beställa ett par oakley goggles från blue-tomato när snön kommer.. dom verkar ha bra support och service.

Tillbaka
Topp