Libtech!

gimmesgimmes

Ny medlem
Libtech!
Har en Libtech TRS (05) 156cm.. Riktigt bra bräda och funkar då endast i Park för mig lite sämre i offpist, anledningen är väll att brädan är för mjuk.... Äre nån som har testat den nyare Modellen av TRS(Total ripper series) ?? Är det nått att ha eller ??

"you need to keep it pure, you need to keep it organic"
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp