Liftvärd

f2Carver

Ny medlem
Liftvärd
Tjena =)

Fick idag reda på att jag ska jobba som liftvärd i Duved/Tegefjäll. Någon annan som fått besked att jobba där =)?

Skulle vara kul att lära känna er redan nu.

MVH // Ante

Liftvärd
tja!

fick reda på att ja fick jobb som skidlärare i Duved nu i vinter så vi lär väl ses några gånger :P

var har ni tänkt bo då?

Liftvärd
Jag ska också jobba som liftvärd i Duved/Tegefjäll i vinter, första säsongen :D

Ska ni hitta eget boende? Skistar kunde fixa bostad sa dom när de ringde mig iaf :)

Liftvärd
SaraBorje sa:
Jag ska också jobba som liftvärd i Duved/Tegefjäll i vinter, första säsongen :D

Ska ni hitta eget boende? Skistar kunde fixa bostad sa dom när de ringde mig iaf :)
Oh fan vad nice :)
Jag kanske fixar eget boende. Annars tar jag det som skistar erbjuder!

Ska bli så jävla kul!

Liftvärd
Hallo dom ringde mig i dag å sa att jag skulle vara där uppe den 11e dec. . =)
Jag ska vara i Rödkulleområdet i vinter så det är nice =) ingen annan som ska jobba där =? Tyrèn

Liftvärd
Kul för er som fått svar undra varför det dröjer kanske har de inte fått tag på referenspersonerna

För här går jag och väntar!

Får jag jobb skulle jag tacka ja till bostad via skistar eftersom det är assvårt att hitta hyfsat boende i Åre. Sen kan man ju leta själv också. Men alla lägenheter i Åre går på uthyrning till turister och de hyrorna man ju inte råd att betala

Liftvärd
Hjälp!

Är det någon som har jobbat som liftvärd och lunchavbytare någon gång? Jag har fått jobb som de och måste höra av mig ik om jag vill ha det. Någon som har erfarenheter att dela med sig? Känns som att jag måste ha ett till jobb vid sidan av eftersom att jag inte får så många timmar med detta jobb..

Liftvärd
emmanilsson sa:
Hjälp!

Är det någon som har jobbat som liftvärd och lunchavbytare någon gång? Jag har fått jobb som de och måste höra av mig ik om jag vill ha det. Någon som har erfarenheter att dela med sig? Känns som att jag måste ha ett till jobb vid sidan av eftersom att jag inte får så många timmar med detta jobb..
Jag du ska ta det Emma! Ska själv jobba min andra säsong i Åre!
Att vara liftvärd är ett intressant jobb, du kommer att få mycket roligt träffa mycket nytt folk! Och altför tungt är det inte heller!

Dom flesta som ska jobba som liftvärd inom Åre by kommer nog troligtvis hamna på torpet!

Liftvärd
Liftvärd
flash_tyren sa:
flash_tyren sa:
f2Carver sa:
Liftvakt i Duved/Tegefjäll :)
Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)
nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?
Okej =)
Nej jag har aldrig heller jobbat så här, men har velat det ett bra tag!
Familjen har husvagn på säsong i Stöten, Sälen. Så det har blivit att man åkt på alla lov och massa helger under 17 års tid^^
Längtar sjukt mycket tills säsongen börjar! Ska bli väldigt kul :)

Liftvärd
f2Carver sa:
flash_tyren sa:
flash_tyren sa:
Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)
nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?
Okej =)
Familjen har husvagn på säsong i Stöten, Sälen. Så det har blivit att man åkt på alla lov och massa helger under 17 års tid^^
Okey de låter nice asså =) undra när man får veta vart man ska bo å så skulle vaar nice å snacka med de folket man ska bo med lite innan =)

Liftvärd
flash_tyren sa:
f2Carver sa:
flash_tyren sa:
Okej =)
Okey de låter nice asså =) undra när man får veta vart man ska bo å så skulle vaar nice å snacka med de folket man ska bo med lite innan =)
Jo men visst! Ja det skulle vara bra om man fick veta ett tag innan ja :) Men det skulle jag tro :P

Liftvärd
Är det någon som har koll på när det är utbilning som man måste upp på. skall vara i åre.

Någon som har fixat eget boende? Vad kostar det?

Liftvärd
Boppan sa:
Är det någon som har koll på när det är utbilning som man måste upp på. skall vara i åre.

Någon som har fixat eget boende? Vad kostar det?
Du kommer nog att få det via brev eller mail.
Jag har pratat med mig chef och jag ska vara uppe den 11 dec, då är det kursstart!

Liftvärd
jag och en polare ska åka upp och arbeta på Duved mat ab :D
ska bli sjukt roligt och ser fram emot det som sjutton! :D

Liftvärd
EIIen sa:
f2Carver sa:
EIIen sa:
jag och en polare ska åka upp och arbeta på Duved mat ab :D
ska bli sjukt roligt och ser fram emot det som sjutton! :D
oh fan vad nice ;D
ni som fixar mat till oss då :D
längtar som fan!!!
Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va där
hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på de ;) men nu är det så att jag aldrig har åkt i Åre. Men det får man verkligen hoppas på ;)

Liftvärd
f2Carver sa:
EIIen sa:
f2Carver sa:
oh fan vad nice ;D
ni som fixar mat till oss då :D
längtar som fan!!!
Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va där
hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på de ;) men nu är det så att jag aldrig har åkt i Åre. Men det får man verkligen hoppas på ;)
Å tjena :P
annars ere ju inte superlångt in till åre så :) ANnars ere party i vårat rum :D haha

Liftvärd
EIIen sa:
f2Carver sa:
EIIen sa:
annars ere ju inte superlångt in till åre så :) ANnars ere party i vårat rum :D haha
nej sant^^
haha det låter nice ;)
ska bli så nice med omväxling från att stått med husvagn i 12 i sälen^^ och 6 år i trysil :P

Liftvärd
f2Carver sa:
EIIen sa:
f2Carver sa:
nej sant^^
haha det låter nice ;)
ska bli så nice med omväxling från att stått med husvagn i 12 i sälen^^ och 6 år i trysil :P

Liftvärd
EIIen sa:
f2Carver sa:
EIIen sa:
nej sant^^
haha det låter nice ;)
Fy fan asså för husvagn på vintern. Den används bara på sommaren o har aldrig kunnat tänka mej o ha den på vintern ens :p
aldrig vart i trysil. lite trist :/
Inte kommit iväg på så jättemånga skidresor o sånt innan. så de ska bli riktigt jävla kul o va borta en hel säsong! :D

Liftvärd
Up the Morning! Snart är säsongen i full gång!
Jag ska jobba i Rödkullen första månaden, har jag förstått. När ska alla med Skistar-boende börja åka upp? Själv drar jag nog om två veckor. Vi ses bland tonfisken på ICA!

Senast ändrad:
Liftvärd
Gronky sa:
Up the Morning! Snart är säsongen i full gång!
Jag ska jobba i Rödkullen första månaden, har jag förstått. När ska alla med Skistar-boende börja åka upp? Själv drar jag nog om två veckor. Vi bland tonfisken på ICA!
Nu är det inte lång tid kvar! Låter trevligt! Jag kommer åka upp på lördag morgon den 6 dec. Kommer troligen få dela rum med någon på Kläppen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp