Det är nice! Jo det lär vi göra :PDeapen sa:tja!
fick reda på att ja fick jobb som skidlärare i Duved nu i vinter så vi lär väl ses några gånger :P
var har ni tänkt bo då?
Oh fan vad niceSaraBorje sa:Jag ska också jobba som liftvärd i Duved/Tegefjäll i vinter, första säsongen :D
Ska ni hitta eget boende? Skistar kunde fixa bostad sa dom när de ringde mig iaf![]()
I slutet av oktober har jag för mig att de skulle höra av sig igen =)flash_tyren sa:Undra när man får höra i från dom nästa gång då =) eftersom man skulle göra den där utbildningen på internet å så =? Tyrèn
Liftvakt i Duved/Tegefjällflash_tyren sa:Oki nice då =) vad ska du jobba som =? Tyrèn
Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)f2Carver sa:Liftvakt i Duved/Tegefjällflash_tyren sa:Oki nice då =) vad ska du jobba som =? Tyrèn![]()
Okej =)flash_tyren sa:Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)f2Carver sa:Liftvakt i Duved/Tegefjällflash_tyren sa:Oki nice då =) vad ska du jobba som =? Tyrèn![]()
Pistvakt som vaktar dragbanan :Dplaskdaja sa:Jag tycker vi kallar oss Pistvakt hädanefter. Låter tuffare eller hur![]()
Jag du ska ta det Emma! Ska själv jobba min andra säsong i Åre!emmanilsson sa:Hjälp!
Är det någon som har jobbat som liftvärd och lunchavbytare någon gång? Jag har fått jobb som de och måste höra av mig ik om jag vill ha det. Någon som har erfarenheter att dela med sig? Känns som att jag måste ha ett till jobb vid sidan av eftersom att jag inte får så många timmar med detta jobb..
nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?flash_tyren sa:Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)f2Carver sa:Liftvakt i Duved/Tegefjällflash_tyren sa:Oki nice då =) vad ska du jobba som =? Tyrèn![]()
Okej =)flash_tyren sa:nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?flash_tyren sa:Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)f2Carver sa:Liftvakt i Duved/Tegefjäll![]()
Okey de låter nice asså =) undra när man får veta vart man ska bo å så skulle vaar nice å snacka med de folket man ska bo med lite innan =)f2Carver sa:Okej =)flash_tyren sa:nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?flash_tyren sa:Oki jag ska jobba som liftvärd i Rödkulleområdet bara hoppas att man få bo bra nånstans =)
Nej jag har aldrig heller jobbat så här, men har velat det ett bra tag!
Familjen har husvagn på säsong i Stöten, Sälen. Så det har blivit att man åkt på alla lov och massa helger under 17 års tid^^
Längtar sjukt mycket tills säsongen börjar! Ska bli väldigt kul![]()
Jo men visst! Ja det skulle vara bra om man fick veta ett tag innan jaflash_tyren sa:Okey de låter nice asså =) undra när man får veta vart man ska bo å så skulle vaar nice å snacka med de folket man ska bo med lite innan =)f2Carver sa:Okej =)flash_tyren sa:nix har aldrig jobbat i fjällen för men är alltid uppe typ 4 gånger varje vinter så i vinter ska de bli nice å vara där i 5 månader =) har du jobbat så förr =?
Nej jag har aldrig heller jobbat så här, men har velat det ett bra tag!
Familjen har husvagn på säsong i Stöten, Sälen. Så det har blivit att man åkt på alla lov och massa helger under 17 års tid^^
Längtar sjukt mycket tills säsongen börjar! Ska bli väldigt kul![]()
Du kommer nog att få det via brev eller mail.Boppan sa:Är det någon som har koll på när det är utbilning som man måste upp på. skall vara i åre.
Någon som har fixat eget boende? Vad kostar det?
oh fan vad nice ;DEIIen sa:jag och en polare ska åka upp och arbeta på Duved mat ab :D
ska bli sjukt roligt och ser fram emot det som sjutton! :D
Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va därf2Carver sa:oh fan vad nice ;DEIIen sa:jag och en polare ska åka upp och arbeta på Duved mat ab :D
ni som fixar mat till oss då :D
längtar som fan!!!
hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på deEIIen sa:Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va därf2Carver sa:oh fan vad nice ;DEIIen sa:jag och en polare ska åka upp och arbeta på Duved mat ab :D
längtar som fan!!!
Å tjena :Pf2Carver sa:hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på deEIIen sa:Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va därf2Carver sa:oh fan vad nice ;D
längtar som fan!!!men nu är det så att jag aldrig har åkt i Åre. Men det får man verkligen hoppas på
![]()
nej sant^^EIIen sa:Å tjena :Pf2Carver sa:hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på deEIIen sa:Hahaha :D jajamensan, äre något drag i Duved eller? ja har bara åkt skidor där. aldrig festat direkt. va rätt liten när ja va därmen nu är det så att jag aldrig har åkt i Åre. Men det får man verkligen hoppas på
![]()
annars ere ju inte superlångt in till åre såANnars ere party i vårat rum :D haha
f2Carver sa:nej sant^^EIIen sa:Å tjena :Pf2Carver sa:hehe jadu, om jag visste det så skulle jag svara på demen nu är det så att jag aldrig har åkt i Åre. Men det får man verkligen hoppas på
![]()
annars ere ju inte superlångt in till åre såANnars ere party i vårat rum :D haha
haha det låter nice
ska bli så nice med omväxling från att stått med husvagn i 12 i sälen^^ och 6 år i trysil :P
Fy fan asså för husvagn på vintern. Den används bara på sommaren o har aldrig kunnat tänka mej o ha den på vintern ens :pEIIen sa:f2Carver sa:nej sant^^EIIen sa:Å tjena :P
haha det låter nice
ska bli så nice med omväxling från att stått med husvagn i 12 i sälen^^ och 6 år i trysil :P
Nu är det inte lång tid kvar! Låter trevligt! Jag kommer åka upp på lördag morgon den 6 dec. Kommer troligen få dela rum med någon på Kläppen.Gronky sa:Up the Morning! Snart är säsongen i full gång!
Jag ska jobba i Rödkullen första månaden, har jag förstått. När ska alla med Skistar-boende börja åka upp? Själv drar jag nog om två veckor. Vi bland tonfisken på ICA!