Lip k-fed 270 på c-box

Axel-br

Ny medlem
Lip k-fed 270 på c-box
Hej, jag såg en kille göra Lip k-fed 270 på en C-box för några dagar sedan. Det såg fett skönt ut så jag ville genast testa detta men fick aldrig till det. Antingen så åkte jag av boxen för tidigt eller så fick jag inte till k-fed 270n. Är det någon som har något tips på hur man ska göra?
Problemet är att jag alltid åker av boxen eller inte får till sista snurren. Vad är det jag ska tänka på? Hur ska jag komma in till boxen när jag ska hoppa upp lip? Hur tidigt ska jag börja med trixet? Snälla hjälp mig! det såg fett skönt ut och jag vill gärna lära mig detta!

Lip k-fed 270 på c-box
när iaf jag kör lip så hoppar alltid jag så mycket jag kan till höger( jag lipar från vänster) så att jag kommer ungefär som om jag hoppar på framifrån eller "vanligt", då kan man locka och antagligen hinner med k-fed

Lip k-fed 270 på c-box
pege sa:
när iaf jag kör lip så hoppar alltid jag så mycket jag kan till höger( jag lipar från vänster) så att jag kommer ungefär som om jag hoppar på framifrån eller "vanligt", då kan man locka och antagligen hinner med k-fed
Tack för tipset, klarade det idag.. Det var fett skönt, men dock så hade jag för stora kläder så det var svårt att få fart till c-boxen eftersom det nästan var storm

Lip k-fed 270 på c-box
wil1e sa:
lite dum fråga men, lip menas de att spetsarna pekar ner mot marken eller?
Lip är att du hoppar upp från andra hållet, alltså har du skidspetsarna åt vänster när du railar så hoppar du upp från vänster sida av kicken.

Tillbaka
Topp