Lite filmer från vintern..

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 43323
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 43323

Guest
Senast redigerad av en moderator:
ge gärna förslag på vad som kan göras bättre i filmen/filmerna? :)

AJ! backflipen! AJ! ni skulle behöva jobba lite på rotationerna dom är VÄLDIGT raka! om man gör en 540 på ett så stort hopp behöver man inte vara rak! men jag gillade filmen

Senast ändrad:
Kanske skulle tänka på steezen lite i snurrarna :) Prec som Switch_540 säger :)
Men gillar filmen som helhet. Ni ser ut och ha kul, och det är ju det som räknas :)

Senast ändrad:
det är från Väsjöbacken, Kungsberget, Gesundaberget, Åre, Obertauern, Flottsbro & Lindvallen.. tror inte jag glömt nåt nu

Kamera mannen/männen var rätt skakiga på händerna, kunde blivit snyggare ;].
Men jag diggade första låten i sista filmen . Mylo er skoena ;D.
Annars sköna filmer !
Peace!

haha självklart gör de det Erik;) de borde väl du veta;P
När vi ändå pratar om trailer, ingen som har nåt bra förslag på namn till den kommande filmen??:)

Ok, bra för alla åkare i FooL productions e ju så jvla bra. Tänk o få åka me dom, vilken ära! O ja har ingen aning om vad filmen ska heta, men nån annan kanske har nå bra förslag.

kvaliten på den första e de väl inget fel på? på dom 2 andra beror det på att dom ligger på google, ska lägga upp nästa någon annanstans..

Larvigt skit. Varför snurrar ni som nå jävla spikar för?! Böj lite på er, ni ser ju så stela ut.
Ni snurrar hur mycket som helst och inte ens tar en grab eller nått? Vad är detta.. ?

Vi åker för att de e kul, grabarna kommer...håll ut till nästa år om du vill se mer av dom

Den nedersta filmen var skön, även om åkstilen kanske kan förbättras lite men det kommer nog. Mittenfilmen hade för många sekvenser där det hände för lite, men den undre var det bättre ös i. En hel del av effekterna var snygga, även om jag inte gillar när du lägger på overlay:s eller vad det heter (när snön blir blå).

fan va bra......om det kommer en trailer måste jag se den.....den där erik_lindhe han är dock väldigt dålig om man gömför med mustafa ferm....Fool är skiten SNOPPPP

Tillbaka
Topp