Longboard Film.

Longboard Film.
longboard e kul, väldigt kul men den här filmen var enligt mig aldelles för lång och jag kan inte förstå varför ni står som ni gör på brädan? ni kan alltid fråga Världs trean i longboard här på freeride vad han tycker, han heter "ollefjall" här på freeride.. men det va kul o se ändå, men som sagt, för lång

Longboard Film.
har lite frågetecken om filmen:
varför kör ni aldrig med hjälm?
varför sitter ni ner på brädorna?

vart är slajdsens?

men annars härligt jobbat

Longboard Film.
Håller med Clenny.
Ser ut som om ni alltid sitter i "svängtuck".
Vissa klipp var lite väl långa.
Bra och kul redigerat annars, förrutom de långa eftertexterna!

men annars.... ett bra jobb! (själv skulle jag aldrig kunnna redigera sådär)

Longboard Film.
tack för kritiken.
jo jag tycker också den är lite i längsta laget, men jag orkar inte göra om den. vi sitter ner så för vi tycker det blir stabilare och åka, har sett att alla står upp i backar, men har inte åkt bräda allt för länge, ca 2 sommrar, och har ingen skatevana sen tidigare. sen köpte vi brädor och har typ lärt oss själva och kom på att det är ganska soft att sitta på huk när det går snabbt. det går typ 60 i en av backarna!

ja vet vi ska skaffa hjälm, min flickvän gnäller om det hela tiden. nästa sommar blir det de..
vi är inte så duktiga på att slajda, tränar i ett parkeringshus med betonggolv än så länge så man får in rörelserna, nästa film ska det vara med..

tack så mycket!!

Longboard Film.
västerås å allt! som sagt lite lång, annars såg de riktigt soft ut blir nog till att införskaffa en tills nästa år :)

Tillbaka
Topp