longboardköp

longboardköp
Hej.

Jag är fett sugen på att köpa en longboard, men jag vill inte lägga ut så mkt pengar :P
Jag vill ha en som transportedel och att man kanske bara åker ut å svänger lite ibland..
Har ingen koll på ngt om longboard what so ever, men har iaf skatat ngt år så ja kan åka iaf..

Nån som kan länka nån som ser bra ut.. BILLIG, kan va begagnad :) typ max 1000kr ..

longboardköp
Jag har provåkt Slipstreams nya, Lowrider, och där får du mycket bräda för pengarna! En perfekt första bräda, stabil och lätthanterlig. På Curb i Falun sålde den för 1600 för ett tag sen, vet inte hur det ser ut nu.

longboardköp
Av: ABY | 2008-08-08 16:05 Citera
Jag har provåkt Slipstreams nya, Lowrider, och där får du mycket bräda för pengarna! En perfekt första bräda, stabil och lätthanterlig. På Curb i Falun sålde den för 1600 för ett tag sen, vet inte hur det ser ut nu.

1600 för Slipstream lowrider :O:O det är fan schysst pris. men det var medelpaketet gissar jag, kommer inte ihåg vad det hette på riktigt, men utrustningen var vell inte toppen.
hursom, går inte den i marken när man står på den, eller iaf om man skulle svänga rejält ??

longboardköp
Lånar tråden lite.
Är de nån som har nån aning om Riviera är nått bra longboardmärke? Eller är bara skräp som man ska hålla sig borta från? :)

longboardköp
köpte mig precis en begangnad arbor för ett vettigt pris.. så jävla värt!
helt sjukt.. adrenalinet flödar även fast man inte står på ett par skidor! mäkig känsla :)

köp en som är skön å glida på.. stört läskigt att åka fort^^ haha

longboardköp
pertanE sa:
Lånar tråden lite.
Är de nån som har nån aning om Riviera är nått bra longboardmärke? Eller är bara skräp som man ska hålla sig borta från? :)
blir väll helt ok säkert om man får med bra komponenter men i huvudsak är dom nog som s9's public brädor halvkassa.

longboardköp
jonathan_chips sa:
pertanE sa:
Lånar tråden lite.
blir väll helt ok säkert om man får med bra komponenter men i huvudsak är dom nog som s9's public brädor halvkassa.
så ni tror inte på riviera?
har precis funderat på att köpa riviera jesus, borde jag skippa det?

longboardköp
Antingen hittar du någon grym bräda begangnad annars kan jag tipsa dig om att gå upp i prisklass.. Ifall du lägger ut runt 2000kr får du truckar och hjul som är så pass bra att det sedan räcker med att bara byta bräda ifall du tröttnat. Köper du en för 1000kr kommer komponenterna var kassa. Så när du väl tröttnat på din 1000kr bräda så tjänar man mer på att köpa en riktig redan från början.

longboardköp
www.top12.se har fett bra och många longboards till de bästa priserna i sverige typ, ska nog köpa en där till sommarn sen. när jag letat tycker jag de verkar vara mest prisvärda i alla fall, och billig frakt osv. men vet ej har kanske inte sett alla än...

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp