Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Banghra flex 2 känns som som dervish flex 1Ersbo sa:Låter bra! Min Dervish kan kännas lite för mjuk ibland.
Någon som vet om DBS ABEC 7 är bra kullager?
Vad kostar en sådan låda?linder sa:isf är det ju bara köpa och prova :D
Ska köpa en sådan här när jag får löningen
http://www.sickboards.nl/oscthumb.php?src=/images/Khiro_BB_DoubleBarrel_large.jpg
bra pris!Foxxi sa:khiro bushings kostar 49kr/2st (tillräckligt för en truck) på kahalani
polaren har randals så han vill byta sina pivotcups då dom gnisslar trots smörjade :DFoxxi sa:förhoppningsvis så har du redan en pivot cup... annars fungerar trucken inte särskilt bra
mmjaa, man gör väl hur man villSäger inget negativt om lådan
men att man får både vita och lila khiros, 4st av varje dessutom... yah, skulle vilja se en cruiser som kör med lila khiros x)
nejErsbo sa:Stämmer det att Randals truckar är stabilare medans det är mer sväng i Paris?
Hur skiljer sig då truckarna från varandra?Foxxi sa:nejErsbo sa:Stämmer det att Randals truckar är stabilare medans det är mer sväng i Paris?
Hur va bussnignarna? likaså tan tien'en har ju större konkavErsbo sa:Lutar en bräda med Paris mindre när den svänger jämfört med en bräda med Randal? Tyckte det kändes så när jag provade en kompis Tan Tien, det kan dock vara en inbillning eller bero på brädan att det var en annan bräda (jag har en Dervish med Randal).
kanske var andra bushings, som linder sa. Dessutom har den kortare hjulbas, och ni kan ha skruvat åt kingpinen olika hårt. Folk förstår inte att man ska ha LÖSA kingpins. Tycker man att det svänger för mycket/är för ostabilt skaffar man andra bushings! Här är min truck:linder sa:Hur va bussnignarna? likaså tan tien'en har ju större konkavErsbo sa:Lutar en bräda med Paris mindre när den svänger jämfört med en bräda med Randal? Tyckte det kändes så när jag provade en kompis Tan Tien, det kan dock vara en inbillning eller bero på brädan att det var en annan bräda (jag har en Dervish med Randal).
NejErsbo sa:Finns det någon anledning att byta från Randal som jag trivs med till Paris om jag köper en Loaded Bhangra?
Kør sj just nu på en Loaded Tan Tien Flex tre med Randall II truckar och orangutang hjul (86a?) och har lite lust på en Loaded Chevich men har inte lust att lægga 3k før en bræda till. Kan du næmna några brædor med liknande kænsla och form som Chevich, men med en rimligare prislapp?Foxxi sa:2. Det finns andra bra märken
Kolla på en Alvaboard. Lite annorlunda känsla men personligen tycker jag nästan dom är skönare. Kostar mellan 1000-2000 kronor.PNyberg sa:Kør sj just nu på en Loaded Tan Tien Flex tre med Randall II truckar och orangutang hjul (86a?) och har lite lust på en Loaded Chevich men har inte lust att lægga 3k før en bræda till. Kan du næmna några brædor med liknande kænsla och form som Chevich, men med en rimligare prislapp?Foxxi sa:2. Det finns andra bra märken
Är en rimligare prislapp 2500?PNyberg sa:Kør sj just nu på en Loaded Tan Tien Flex tre med Randall II truckar och orangutang hjul (86a?) och har lite lust på en Loaded Chevich men har inte lust att lægga 3k før en bræda till. Kan du næmna några brædor med liknande kænsla och form som Chevich, men med en rimligare prislapp?Foxxi sa:2. Det finns andra bra märken
Jämför du bangran mot dervishen så är det inte så stor skillnadErsbo sa:Borde jag välja en Loaded Bhangra eller en LBL Komodo?
Just nu åker jag på en Loaded Dervish (flex 2) och älskar brädan. Jag vill dock ha något med längre tail och nose för att underlätta manuales och shuvits. Utöver nose- och tailtrick vill jag att den ska fungera till slides och dancing. Brädan kommer antingen komplettera eller ersätta min Dervish.
Brädorna ser väldigt lika ut måttmässigt. Bhangran är lite längre och en aning bredare men har kortare hjulbas. Bhangran har även uppböjd nose och tail vilket gör mig lite mer sugen på den.
Hur står sig brädorna mot varandra? Vilka är de största skillnaderna mellan dem? Och vilken är bäst till vad? Komodon har väll några år på nacken medans Bhangran är helt ny.