Många som kör jibbing i v-ås?

Markgren

Ny medlem
Shenare! Jag är så jävla sugen på att fixa nå rail jam eller något i den stilen. och jag undrar om det finns många i Västerås som också håller på med den sortens stuff. Skriv här om ni bor i v-ås. DET UPPSKATTAS!

jag bor i fagersta.. ja skulle kunna komma på nått railjam säg bara till när! kan nog dra med mig 5 st till ungefär

Super Olaisen! man kanske kan lyckas göra något av snön på roklunda:P det finns riktigt mycker snö där. men man behöver en lastbil eller två släpkärror. Så skulle man kunna köra snö till något ställe och göra ett öppet jam eller nått.

Senast ändrad:
bor i västerås men jibbar inte, kan väl komma ner på en sån där railgrej du snacka om om det blir nått

joel, äre du från altitude?

Nu är de så att ja och alex är så sjukt sugna på snö! vill dra ihop nått i västerås, vart när och vilka är på?!

Jag är på.
Säkerligen 2-4 polare också!

EDIT:
Om snön är kvar på rocklunda går det säkert att dra dit ett par pvc rör och ett par schyssta högtalare o bara sherdda loss :)

Eller letar du efter något mer seriöst railjam med redbull osv?

Senast ändrad:
jag är lätt på att fixa nån session för skojjs skull på rocklunda:) det finns ett pvc på rocklunda som jag får ta för vaktmästarna typ 3- 4 meter lång

Bor också i Västerås, hoppas vintern blir lika bra i år sp att vedbovacken öppnar:P då går de ju att bygga lite hopp o grejer:D

Tillbaka
Topp