Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fett ovärt när det snart är vinter igen jue! :0marer sa:Ger upp... :/
Tack för mig.
OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille:marer sa:![]()
Min dröm.
En dröm jag aldrig kommer uppnå.
dom flesta asiater är ju lite lik varandra...jeppenator sa:OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille:marer sa:http://www.asian-central.com/stuffa...ds/HLIC/www.4lynx.com/images/asian_family.jpg
Min dröm.
hur som helst otroligt likt
Och tänk om han är seriös och tar livet av sig, hur känns det för dig då? Din dumma jävla idiot.magnusericsson sa:Denna känns ju seriös..
Om inget av detta ska få dig att må bättre så antingen adoptera några kineser eller så kanske du borde ta livet av dig..
Lägg in han på någon psykiatri då om du mår bättre av det din dumma jävla idiot.eff sa:Och tänk om han är seriös och tar livet av sig, hur känns det för dig då? Din dumma jävla idiot.magnusericsson sa:Denna känns ju seriös..
Om inget av detta ska få dig att må bättre så antingen adoptera några kineser eller så kanske du borde ta livet av dig..
word, har saknat det. Btw fint namn! ;>Martiiin sa:tycker att man borde kunna "gilla" kommentarer och trådar på freeride, det hade vart nått.
Sopan kan ju inte ens texten!LinusOnTheLine sa:dom flesta asiater är ju lite lik varandra...jeppenator sa:OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille:marer sa:http://www.asian-central.com/stuffa...ds/HLIC/www.4lynx.com/images/asian_family.jpg
Min dröm.
Danniel sa:Sopan kan ju inte ens texten!LinusOnTheLine sa:dom flesta asiater är ju lite lik varandra...jeppenator sa:OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille: