Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo, precis. Hoppas jag med, synd om huvudsponsorn backar ur lixom :/ Men annars så går det väll att fixa på något annat sätt.havreboll sa:hehe för det finns en risk för att en av huvudsponsorerna backar ur om dom inte kan använda dom banners som de har och dom är 110 cm. men nog sjutton är rails som bara står på marken typ i brösthöjd. och jag är nästan 190 så typ 110 borde dom vara tycker jag (hoppas hoppas :P )
vad menar du? Masa dig till T-centralen och åk med Pendeltåget mot Södertälje Centrum(slutstation) där du också ska gå av! sen går du ca 500 m så e du där. Vi kommer troligtvis sätta upp vägbeskrivning om allt går för sigGurra sa:Ligger de långt utanför? stan ? :S
antagligen..OKarlberg sa:är det fortfarande samma datum??
skriv ut pdf filen som ligger här i tråden på första sidanporky sa:alltså hur ska man göra med målmans underskrift då? för mina päron pallar ju inte komma dit:P antagligen inte mina polares hellersåååå......?
ojaadant sa:skönt att det e på asfalt iaf så att de inte blir lerigt:P
Trevligt! Är det kval och grejjer eller är det bara sesh och så får man se vilka som går vidare till finalen?havreboll sa:nu har även stadium gått in som sponsor till skidfinalen. hoppas på bra åkande. strålkastare kommer finnas för det blir ju mörkt :P men det stoppar inte åkningen