Marker Duke

Wezi

Medlem
Marker Duke
Nästa års marker duke ser ju riktigt bra ut måste jag säga, om när man även sett senaste freeride-tv så blir jag inte mindre sugen på dem.

Är det någon som på nått sätt hört hur bred skistopper det är till dem, om det kanske finns ett antal olika varienter vilket det borde finnas till en sådan bindning kan jag tänka mig.. tänker mig först och främst om dem passar till k2´s nya hellbent för dem verkar riktigt sköna och ett bra alternativ som op-skida om man satar på två modeller

Senast ändrad:
Marker Duke
Inget vettigt svar men det lär finnas bred ski-stopper till den. Den ska bl.a. funka med Völkl Katana som är 111 mm under foten.

Finns mer info i den här tråden: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=34626

Lite bilder:

News211.jpg

News209.jpg

Marker Duke
Argh...!! Om det är någon som kommer över ett par för mycket, så kontakta mig genast! Jag köper den på fem röda!

Marker Duke
Jag har har har...

Har dom om två veckor så ;) Har till Salu ett par oxå tror jag ;)

//H

Marker Duke
Priset i sverige vet jag, men jag var lite otydlig med att jag fundera vad den kostar typ i Alperna!

M

Marker Duke
Jester heter bindningen utan randonne-plattan.

Här i chamonix kostar duken 359 Euro i dagsläget iaf.

Senast ändrad:
Marker Duke
Det var inte speciellt billigt med 389 €. Den kommer kosta ca 620 frassar här. Med andra ord så är det billigare i Schweiz än på S-C. Och även i frankrike.

//H

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp