Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag skör mina splittade och "oskurna" bak, funkar riktigt bra, iaf det lilla jag har hunnit gått med demMountain_Man sa:Jag har oxå ett par gamla smala hudar som mäter in omkring 65 mm. Har kört med dem både på mina Sidestash (108) och Super 7 (117). Helt OK så länge det inte brantar på ...
Jag har inget bakfäste på dessa hudar utan de är bara avrundade i bakänden. Hur fungerar det med att splitta? Låter man bakdelen vara isär (splittad) eller lämnar man den "oskuren".
/MM
Hur långt ska lämnas osplittat i ändarna? På ett ungefär?A-Pow sa:jag skör mina splittade och "oskurna" bak, funkar riktigt bra, iaf det lilla jag har hunnit gått med demMountain_Man sa:Jag har oxå ett par gamla smala hudar som mäter in omkring 65 mm. Har kört med dem både på mina Sidestash (108) och Super 7 (117). Helt OK så länge det inte brantar på ...
Jag har inget bakfäste på dessa hudar utan de är bara avrundade i bakänden. Hur fungerar det med att splitta? Låter man bakdelen vara isär (splittad) eller lämnar man den "oskuren".
/MM
så kort som möjligt tycker jag. du kan med fördel sätta någon förstärkning, tex några stygn, där splittningen upphör, så att du inte råkar slita isär hudarna mer när du drar loss dom från skidan eller från sig själv så att säga.Mountain_Man sa:Hur långt ska lämnas osplittat i ändarna? På ett ungefär?A-Pow sa:jag skör mina splittade och "oskurna" bak, funkar riktigt bra, iaf det lilla jag har hunnit gått med demMountain_Man sa:Jag har oxå ett par gamla smala hudar som mäter in omkring 65 mm. Har kört med dem både på mina Sidestash (108) och Super 7 (117). Helt OK så länge det inte brantar på ...
/MM
/MM