Mayrhofen..?

emppov

Ny medlem
Mayrhofen..?
Hola
jag brukar åka skidor varje år i österrike och tänker inte sluta med det. men hittills har jag åkt i bad gastein där jag bara kan åka offpist eller pist, alltså om jag vill hoppa eller någt måste jag göra det från cliffs... läste though att mayrhofen har en burton park och det lät jäkla soft men... jag e inte bara ute efter en park så vet någon om det är bra afterski, liftsystem, pistsytem, offpist, barer, människor (alltså inte bara tyskar) och sånt...? jag vill inte riktigt åka till ett ställe som e dött, så har någon bra info om just mayrhofen???
 
Mayrhofen..?
Mayrhofen är för mkt svenskar i (som svar pa om det bara är tyskar där) ;-)
det är ju typ en av svensk-orterna tillsammans med stanton och bad g
är nog bra fart fest där

är inte burton längre men vans
http://www.vans-penken-park.com/
men det spelar ju ingen roll...den parken e inge fantastisk ända i jämf med Laax..men ok god nog:-9

sen har du ju park i Gerlos och hintertux ocksa i samma dal..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp