mitt alldeles egna vattenhopp

• Trådstartare Trådstartare scottpark
  • Start datum Start datum
S

scottpark

Guest
nu är det klart mitt vattenhpp. kicken är lika som bosöns och det fungerar mycket bra. man flyger ca 1 meter till upp från kicken som är 2.60 m hög. sedan flyger man runt 5 meter ut. titta på mina bilder så ser ni några där

Nja, jag tycker du får asdålig höjd. Du borde förlänga inrunnet för som det såg ut nu så kommer du inte högre än där kicken slutar?

Men skojigt såg det ut, 25k för den mattan, är du seriös :S?

nää allt kostade 25k och bilderna och filmen är mina första åk. nu kommer jag mycket högre. och med sopa så går det snabbare

BigAir sa:
Nja, jag tycker du får asdålig höjd. Du borde förlänga inrunnet för som det såg ut nu så kommer du inte högre än där kicken slutar?

Jag tror han menar hela projektet...

som sagt mina första åk är det där. men jag tänkte ta lite mera bilder nästa helg. då får ni se höga , långa hopp

nää men pappa ficksade lite banderoller så de skule se coolt ut

riktigt fett initiativ, mkt cred!

... men det roligaste är att pöbelns (Bo87) avundsjuka alltid ska lysa igenom så starkt!

Giro sa:
DavidH sa:
oj va "coolt" d blev...
men vad e det med dig a?

Sluta var så nedlåtande....om han tycker det e sköj så låt han tycka det då utan att trycka ner honom.

Keep up the good work boy
men chilla lite.... tyckte bara att det inte var så jätte tufft med coca cola grejjen men du behöver ju inte attakera mig haha

aja jag får väl ta tillbaka d da om nån blir lack

jävligt fett att du har ett eget vatten hopp och creds för att du orkade bygga ett!

Senast ändrad:
BigAir sa:

kan lova att det det går att göra för under 10000. fast det lär ju bli lite mer ghetto.

ja det tog sin tid att bygga. runt fyra veckor , 9 - 18 varje dag. så sommaren har gått åt.

och 10000 kronor räcker inte det är det mattan kostade

ja kanske behöver träna lite men jag har åkt skidor i 2 år och sätter 540 mute grab.

i hoppet kör jag med gammla skräp skidor och skit pjäxor.

Tillbaka
Topp