MOD. lås tråd tack.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
MOD. lås tråd tack.
Jag har tidigare via köp/sälj köpt "oanvända" splitternya kläder som när jag fått dom visar sig vara demo-ex utan att säljaren sagt något. Bara att bita i det sura äpplet att man köpt en osedd produkt och tänka på att vara mer nogrann med den personen nästa gång.

MOD. lås tråd tack.
felix sa:
Kul att alla verkar vara på trådskaparens sida här, men nu är det faktiskt så att det är han själv som failat. Du har köpt en begagnad jacka utan några som helst kvitton på att den är äkta och nu kommit på (villket du borde gjort redan då du såg kinabilden) att den är fake, och har dessutom mage att vilja kontakta den myndiga killens föräldrar för att häva köpet. Är hela tråden ett skämt? Om du inte vore en så gammal profil hade jag tagit dig för ett troll!
hahaha... vote for felix! :)

MOD. lås tråd tack.
Lee-nus sa:
felix sa:
Kul att alla verkar vara på trådskaparens sida här, men nu är det faktiskt så att det är han själv som failat. Du har köpt en begagnad jacka utan några som helst kvitton på att den är äkta och nu kommit på (villket du borde gjort redan då du såg kinabilden) att den är fake, och har dessutom mage att vilja kontakta den myndiga killens föräldrar för att häva köpet. Är hela tråden ett skämt? Om du inte vore en så gammal profil hade jag tagit dig för ett troll!
hahaha... vote for felix! :)
Haha, dagens! Får Felix misstänka troll förresten? Nu blir jag sådär osäker...

MOD. lås tråd tack.
att bara använda ordet troll tycker jag personligen sänker hela diskussionen till att bli flashbackande och retarderat

men det är kanske bara jag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp